شهردار اردبیل در جلسه مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری تاکید کرد:

پیشگیری از تخلفات شهری بایستی از جنس "پیشگیری برنامه ریزی شده" باشد

در پایان این جلسه و پس از قرائت متن قدردانی رئیس اداره کل دادگستری استان از تلاش های مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری، با اهدای لوح سپاس از سوی شهرداری اردبیل از خدمات اعضای این مدیریت تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۱۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 18 March 2016

شهردار اردبیل در جلسه مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری بر ضرورت"برنامه ریزی شده"بودن امورات مربوط به پیشگیری از تخلفات شهری تأکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در این جلسه که روز پنجشنبه و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری در محل اتاق جلسات شهرداری برگزار شد، طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: همکاری نزدیک و مسوولانه کلیه اعضای "مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری" با شهرداری اردبیل و دادگستری استان در موفقیت و تحقق اهداف این مدیریت تأثیر بسزایی داشته است.

پیشگیری از تخلفات شهری بایستی از جنس

وی تصریح کرد: نتایج انظباطی حاصل از اقدامات و خدمات مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری بر هیچ کس پوشیده نیست و در اهیمت کار این مدیریت همین بس که می دانیم کلیه خدمات ارئه شده در سطح شهر اعم از عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... بدون انظباط شهری محقق نخواهد شد.

لطف اللهیان با اشاره به اهداف اصلی تشکیل مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری، افزود: اساس همه خدمات ارائه شده در سطح شهر به ترتیب، در راستای نیل و توجه به منافع شهر، شهروند و شهرداری می باشد.

شهردار اردبیل منافع شهر را نسبت به هر منافع دیگری در اولویت دانست و خاطرنشان کرد: هر خدمتی از سوی شهرداری در هر مقیاس و هر زمینه ای که انجام می گیرد بایستی به کسب منافع شهر منجر شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی اصولی، فنی و علمی تنها با برداشت صحیح از وضع موجود امکان پذیر خواهد بود، تاکید کرد: این بدین معنی است که ما ابتدا باید وضع موجود را خوب بشناسیم و پس از برداشت صحیح و تحلیل درست اطلاعات نسبت به برنامه ریزی برای شهر اقدام کنیم.

پیشگیری از تخلفات شهری بایستی از جنس

لطف اللهیان مهاجرپذیری شهر اردبیل و تشکیل سکونتگاه های غیررسمی در پیرامون این شهر را از جمله مواردی برشمرد که زمینه آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد و ادامه داد: این بافت و سکونتگاه ها هم از لحاظ فنی فاقد کیفیت لازم بوده و هم عواملی نظیر عدم رعایت استانداردهای معماری و وجود اغتشاشات بصری در این مناطق به افزایش بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی دامن می زند.

این مسوول برنامه ریزی و تلاش برای تحقق هدف "تبدیل شهرنشین به شهروند" از طریق آموزش قاعده های شهرنشینی و فرهنگ سازی را از جمله اولویت دارترین برنامه های شهرداری اردبیل عنوان کرد و گفت: تحقق کامل این هدف علاوه بر تلاش شهرداری؛ اهتمام همه دستگاه های اجرایی مسوول را می طلبد تا در امورات مربوط به پیشگیری از تخلفات شهری، پیشگیری از جنس برنامه ریزی را شاهد باشیم تا اینکه نسبت به پیشگیری از طریق حضور فیزیکی اقدام کنیم.

شهردار اردبیل جمع آوری دست فروشان از سطح شهر و ساماندهی و متمرکز نمودن آن ها در محل بازارچه نوروزی بعثت را از جمله اقدامات مهم شهرداری در راستای عمل به برنامه "پیشگیری برنامه ریزی محور" و نیل به منافع شهر دانست و افزود: همکاری نزدیک و مناسب کلیه دستگاه های عضو مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری در موفقیت این طرح تأثیر قابل توجهی داشت.

در پایان این جلسه و پس از قرائت متن قدردانی رئیس اداره کل دادگستری استان از تلاش های مرکز مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری، با اهدای لوح سپاس از سوی شهرداری اردبیل از خدمات اعضای این مدیریت تجلیل بعمل آمد.

پیشگیری از تخلفات شهری بایستی از جنس

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار