افزایش کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از افزایش 19 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 17 March 2016
ناصر عتباتی روز پنجشنبه در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته قضایی و انتظامی دادگستری استان افزود: در این مدت میزان دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.
او با قدردانی از اعضای کمیته که در مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند گفت: در کنار اقدامات ارزشمند این کمیته در مبارزه با مواد مخدر ، یکی از مهم ترین دستاوردهای این کمیته راه اندازی مرکز ویژه نگهداری از معتادان بود که پس از مدتها تلاش و پیگیری های مستمر این مرکز راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: در سال آینده نیز این مرکز در مناطق شمالی و جنوبی استان نیز با هدف تحقق قانون در حوزه اعتیاد به مواد مخدر و نگاه درمان محور توسعه خواهد یافت.
عتباتی با اعلام اینکه سیستم قضایی و نیروی انتظامی با تمام توان و قوا در مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کرده افزود: احکام بازدارنده قوی بسیاری صادرشده و از طرفی موجب شده کشفیات در حوزه مواد مخدر نیز افزایش یابد.
وی بر لزوم پیشگیری های وضعی این معضل تاکید کرد و گفت: شناسایی مکان های مخروبه و متروکه که گاهی مرکز تجمع معتادان می شود باید از سوی دستگاههای متولی به ویژه شهرداری و کلانتری ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد تا با پاکسازی این اماکن چهره ای پاک و سالم از شهر ارائه شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری اردبیل ، او بیان کرد: مبارزه جدی و بی امان با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر همانند سال های قبل به ویژه در تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و آرامش بیشتر در شهر ادامه می یابد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار