بلاتکلیفی 5 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در حال حاضر 5 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 به حال بلاتکلیف باقی مانده است که اگر به سامان برسد بیش از 50 میلیارد تومان عایدات نصیب شهرداری خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 17 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سید غنی فروزان شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: به نظر می‌رسد بودجه سال 95 شهرداری به صورت زخمی تقدیم شورای شهر اردبیل شد و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه در روزهای باقی‌مانده در سال این بودجه را با لحاظ تمام شرایط و موقعیتی که در آن قرار داریم بتوانیم به تصویب رسانده و تقدیم شهرداری کنیم.

وی ضرورت توجه به انضباط مالی را در نگاه کلان به برنامه‌ریزی و بودجه‌نویسی یادآور شد و افزود: در کنار عدالت‌محوری در توزیع منابع و اعتبارات باید در صیانت از حق و حقوق بیت‌المال نیز حساس باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل حفاظت از بیت‌المال را یک اصل اساسی و حیاتی توصیف کرد و افزود: باید شهرداری هر سه ماه یک‌بار گزارشی از روند احداث پروژه‌ها و اجرای آن را ارائه کند تا هیچ پروژه‌ای به حال خود رها نشده و روند کار متوقف نشود.

فروزان با بیان اینکه اعضای شورای شهر مخزن اطلاعات و تجارب ارزشمندی هستند که شهرداری به جای گرفتن مشاوران بهتر است از ظرفیت اعضای شورای شهر استفاده کند افزود: شورا بهترین جایگاه در مشورت دادن به مجموعه شهرداری را برخوردار است.

وی به اهمیت مراقبت و صیانت از منابع مالی و توجه به انضباط مالی را با تکیه بر مدیریت شایسته یادآور شد و گفت: ما اگر یک مدیریت مناسبی را داشتیم امروز شاهد انباشت 5 هزار پرونده مطرح شده در کمیسیون ماده 100 نبودیم که عده‌ای دست‌های واسطه‌گر بخواهند از این فضا سوءاستفاده کند درحالی که از محل اجرای احکام این 5 هزار پرونده 50 میلیارد تومان عایدات را نصیب شهرداری کرد.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت تکریم و احترام به حاشیه‌نشین‌های مناطق مختلف اردبیل را یادآور شد و گفت: باید کرامت انسان‌ها مورد توجه قرار گیرد چرا که اکثر شهدا از مناطق حاشیه‌نشین و فقیرنشین جامعه بودند.

فروزان با انتقاد از افرادی که دم از آموزش ساکنان مناطق اطراف شهرها و سکونت‌گاه‌های غیررسمی می‌زنند، افزود: به جای آموزش بهتر است ارتقای سطح فرهنگ و مبانی اجتماعی مدنظر قرار گیرد چرا که آموزش مربوط به حیوانات است و قطعا تعلقی به انسان‌ها ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار