آماده شدن محور خلخال به پونل برای تردد

فرماندار خلخال گفت: محور خلخال به پونل از اوایل هفته برای تردد آماده است.
کد خبر: ۱۹۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 11 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی نظری شیخ احمد در بازدید از محور مواصلاتی در حال بازگشایی پونل به خلخال در حوزه گیلان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری شهرستان و مکاتبه با اداره راه و شهرسازی گیلان و اهمیت این محور مواصلاتی برای مردم در آستانه ایام سفرهای نوروزی محور خلخال پونل از روز گذشته با تلاش راهداران حوزه استان گیلان در شهرستان رضوانشهر در حال بازگشایی بوده و به دلیل وجود برف سنگین در سه تا چهار نقطه از این مسیر نیازمند تعریض در طرفین جاده است.

وی افزود: تا دو روز آینده محور خلخال به پونل کاملاً تعریض و از وجود برف سنگین در این محور با تلاش راهداران حوزه راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر پاک‌سازی و محور از روز یک‌شنبه آماده تردد هموطنان است.

فرماندار خلخال ادامه داد: رانندگان برای تردد در مسیر خلخال به پونل عجله نکنند و به لحاظ اینکه تردد در حال حاضر در این محور موجبات کندی انجام عملیات برف‌روبی و تعریض محور را به دنبال خواهد داشت.

نظری با اشاره به اینکه شهرستان خلخال از طریق مسیر 70 کیلومتری خلخال به پونل به شهرستان رضوانشهر استان گیلان متصل است و این محور به عنوان یک جاده ارتباطی نزدیک از شهرستان خلخال به استان گیلان از سالیان دور برای مردم بوده خواستار تسریع در تعریض این محور مواصلاتی از راه و شهرسازی گیلان شد.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار شهرستان رضوانشهر و مدیریت و مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر گفت: راهداران اداره راه و شهرسازی با بیش از شش دستگاه ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی از سمت زندانه در حال بازگشایی هستند و مردم عجله نکنند تا مسیر کاملاً برای تردد امن و ایمن باشد.

فرماندار خلخال از مسافران و هموطنان عبوری از این مسیر نیز خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با ستاد تسهیلات سفر در خروجی از استان گیلان و ورودی در استان اردبیل در شهرستان خلخال برای داشتن ایامی خوش تلاش کنند.

نظری از تلاش‌های اداره راه و شهرسازی خلخال برای بازگشایی حوزه استحفاظی خلخال در مسیر خلخال به پونل تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، اهالی و مسافران از بازگشایی دوباره این مسیر برای تردد سهل به استان گیلان از مسئولین شهرستان خلخال و گیلان تقدیر کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار