حراست ها می توانند در تقویت احساس امنیت نقش آفرینی کنند

استاندار هرمزگان گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در کشور ما برقرار است و حراست ها می توانند در تقویت احساس امنیت در جامعه نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۱۹۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 09 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در سومین همایش سراسری حراست های تابعه شرکت ملی گاز ایران که در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان هرمزگان، عنوان کرد: هرمزگان یکی از استان هایی است که جامع همه خصوصیات است و قومیت های مختلف ایرانی در این استان زندگی می کنند.
 
وی ادامه داد: وجود 900 کیلومتر ساحل در طول استان هرمزگان یکی از ظرفیت های مهمی است که در گذشته از آن غفلت شده و مساحت این استان نزدیک به 72 هزار کیلومتر مربع است که در کل استان در هر کیلومتر مربع به طور میانگین 22 نفر زندگی می کنند.
 
استاندار هرمزگان افزود: قرار گرفتن در کنار تنگه استراتژیک هرمز، ظرفیت های بنادر بزرگ و وجود بیش از 70 بندر تجاری و صیادی از جمله ظرفیت های مهم و بزرگ استان هرمزگان است.
 
جادری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پس از برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند شرایط پیشرفت بیشتر کشور فراهم شده است، تصریح کرد: باید به مسائل اساسی کشور توجه داشته باشیم و با دوری از اختلافات در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم باید در جامعه احساس امنیت داشته باشند، اظهار داشت: خوشبختانه امنیت خوبی در کشور ما برقرار است و حراست ها می توانند در تقویت احساس امنیت در جامعه نقش آفرینی کنند.
 
استاندار هرمزگان اضافه کرد: تامین امنیت و رفاه برای مردم وظیفه ما مسئولان است که باید کار و تلاش زیادی برای آن داشته باشیم.
 
جادری با بیان اینکه حراست چشم و گوش مدیر هر مجموعه است، گفت: حراست ها با تدبیر و مدیریت و به کار بردن شیوه های مناسب به بهبود کار مجموعه خود کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار