مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد:

ممانعت از ساخت‌وسازهای بدون مجوز در قم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از اجرای طرح جلوگیری از ساخت‌وسازهای بدون مجوز در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹ 08 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با بیان اینکه پیش از این نظارت عالی روی ساخت‌وسازها صورت نمی‌گرفت، زیرا احکام قضایی در این زمینه وجود نداشت، اظهار کرد: به ویژه در طبقات فوقانی با توجه به هماهنگی‌ها و تعاملی که بین سیستم قضایی داشتیم، حکم ورود به ساختمان‌های در حال ساخت دریافت شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به عواقب ساخت‌وسازهای خلاف مجوز گفت: در صورتی که افراد به ساخت‌وساز خلاف اقدام کنند، نسبت به برخورد قانونی و تعطیلی کار اقدام شده و در مراحل بعدی به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه 58 مورد درخواست ورود به ساخت‌وسازهای خلاف در مناطق هشت گانه صادر شده است گفت:‌ این ساخت‌وسازهای خلاف در طبقات فوقانی بوده که از این تعداد 17 مورد ورود پیدا کرده و نسبت به تعطیلی کار اقدام کرده‌ایم.

شفیعی خاطرنشان کرد: مابقی ساخت و سازها که اقدامی صورت نگرفته، زمانی که مالکان مشاهده کردند، احکام قضایی و مراحل آن طوری طی شده که ماموران انتظامی و شهرداری می‌خواهند ورود پیدا کنند، خودشان اقدام به تعطیلی کار کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
توقم مخصوصا منطقه نیروگاه وزندابادخیلی جدی نمگیرند.ولی برعکس انهای که زیرنظرمهندسین ناظرمیسازندسخت گیری میکنند.ازبس مردم راازمهندسی سازی ترسوندن .واقعا هم حق دارند بنده یک سال ازهمسایه مون زودترشروع کردم .الان همسایمون به سلامتی توش میشنه بنده هنوز سفت کاری شو تمام نکردم.ازبس رفتم شهرداری نظام مهندسی..ولی همسایمون بدونه مهندس ساخت الان پیگیرپایان کارشه .به بنده میخنده میگه انهمه فقط میلگرد اضافه که طراح شما داد خوابوندی لایه بتون ها حالاهزینه های اضافه والافی واذیت شدنات بماند.فوقش 2یا3میلیون به مها...قراره بدم استقامت ساختمان5درصدازساختمان شماکمتربزنند.درحالی که شماصددرصدبیشترازمن هزینه کردی.حالاحالاهم کارداری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار