فرمانده ناحیه مقاومت رامسر

560 رامسری عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رامسر از اعزام 560 نفر از شهرستان رامسری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 05 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد جعفری در رامسر از اعزام گروه‌های راهیان نور همچون سال‌های گذشته در سه حوزه مقاومت محلات، بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی به تعداد 560 نفر خبر داد و اظهار کرد: سربلندی و اقتدار کشور ثمره خون شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران و جانبازانی است که در هشت سال دفاع مقدس از میهن، خاک و ناموس دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رامسر با اشاره به اینکه جوانان امروزی در فضای آرام زندگی می‌کنند و از آن فضا اطلاع ندارند، افزود: این وظیفه همه هست کسانی را که با فضای دفاع مقدس آشنایی ندارند، زمینه را آماده کنیم که بتوانند در مناطق جنگی جنوب کشور حضور یابند و فضا را از نزدیک لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروزه نیز با آسیب‌های جدی مواجه هستند و هجمه‌های سنگین فرهنگی، اجتماعی و ... را تحمل می‌کنند، تصریح کرد: به‌دلیل اهمیت این مهم مقام معظم رهبری 20 اسفند را به عنوان روز راهیان نور نام‌گذاری کردند.

جعفری هدف از اعزام گروه‌ها را انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دانست و گفت: این مناطق که جای جای آن آغشته به خون پاک شهداست به نوعی تداعی‌کننده ایثار و حماسه رزمندگان است که نگاه جدیدی برای زندگی بیننده فراهم می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رامسر با اشاره به اینکه با وجود اتفاقات ایجادشده در جامعه جوانان امروزی ما نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کردند و اما از طرفی دشمن در تلاش است که جوانان را دچار خود کم‌بینی کند، خاطرنشان کرد: باید با یادآوری و شناساندن دورانی که جوانان این سرزمین با دست‌های خالی دشمن را از خاک خود بیرون کردند نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی جامعه ایفا کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار