نصب 65 ايستگاه مكانيزه اتوبوس در كرج

کد خبر: ۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 31 January 2015
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج گفت:123کارکرد برای البرزکارت‌ها تعریف شده است .
مهردادکیانی، ، اظهارکرد: بابررسی‌های انجام شده مقررشده بود100 ایستگاه مکانیزه اتوبوس درمناطق مختلف کرج نصب شودکه تا کنون 65 مورد ازآنها نصب شده‌اند.
به گزارش ايسنا وی خاطرنشان کرد: اکثراین ایستگاهها در مناطق پررفت وآمد و شلوغ شهرستان وجاهایی که امکان استقرارعامل فروش البرزکارت وجود داردنصب شده‌اند.
کیانی افزود: ازآنجایی که حفظ ونگهداری این ایستگاه‌ها هزینه‌براست وعلاوه برآن، برخی از آنها مجهز به نمایشگردیجیتال و دستگاه ATMشده‌اند، تا تعریف سیستم ایمنی برای این ایستگاه‌ها ناچارهستیم از ساعت هفت عصر به بعد درب آنها را قفل کنیم.
وی ادامه داد: بدون شک به زودی مشکل عدم ایمنی این ایستگاهها حل می‌شود و مردم می‌توانند تا آخرین ساعتی که اتوبوس‌ها درسطح شهرحضور دارند، ازاین ایستگاهها استفاده کنند.
این مسئول دربخش دیگری ازصحبت‌های خود به موفقیت طرح البرزکارت دراستان اشاره کرد وگفت: ازآنجایی که استفاده ازاین کارت‌ها برای کسانی که به طورمکرر از اتوبوس استفاده می‌کنند از نظراقتصادی به صرفه است، اجرای طرح البرزکارت کرج با موفقیت همراه بوده است .
وی تاکید کرد:کسی که برای اولین باراقدام به خرید البرزکارت می‌کند، با چهارهزارتومان می‌تواند کارتی بخردکه دو هزارتومان شارژ دارد.
کیانی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با اتمام شارژ اولیه،هربار به هرمبلغی که می‌خواهند البرزکارت خود را شارژکنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج ابرازکرد: اگر شهروندی البرزکارت خریداری کرد و بعد ازمدتی مورداستفاده وی قرارنگرفت، می‌تواند به باجه‌های فروش البرزکارت مراجعه و کارت خود را پس دهد و مبلغ باقی مانده در کارت خود را ازعامل فروش دریافت کند.
وی اظهارکرد: البرزکارت به نوعی کارت درآینده‌ای نه چندان دوربه کارت شهروندی کرج نشینان تبدیل می‌شود و آنان می‌توانند بسیاری ازامور، از جمله استفاده از فرهنگسراهای وابسته به شهرداری، عبورو مرور با مترو، استفاده از پارک‌سوارها و ... را با همین کارت کوچک انجام داده و ازتخفیف مناسب نیز برخوردارشوند .
این مسئول درپایان گفت: درمجموع 123کارکرد برای البرزکارت تعریف شده که به مرور زمان فعال می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار