گزارش شهردار از سال 93

کاهش 40 درصدی صدور پروانه ساخت‌و‌ساز در مشهد

شهردار مشهد با بیان اینکه در سال‌٩٣ ساخت‌و‌سازها در کشور ٧١‌درصد، کاهش یافته بود گفت:در مشهد هم شاهد کاهش ٤٠‌درصدی در صدور پروانه بودیم که البته خوشبختانه در صدور پایان‌کار شاهد افزایش بودیم.
کد خبر: ۱۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 06 April 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، سید‌صولت مرتضوی روز گذشته در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری مشهد در سال جدید با بیان اینکه خدمت‌گذاری به مردم، عبادت در راه خداست، افزود: نباید این عبادت را با منت گذاردن و آزار و اذیت مردم از دست بدهیم. از همین رو باید خدمتی بدون منت با حفظ حقوق مردم و تکریم آنان انجام دهیم.
وی با تاکید بر اینکه باید از تجمل و اسراف در شهرداری پرهیز کرد، خاطرنشان کرد: علت افزایش هزینه‌های دولت و مردم همین اسراف و تجمل‌گرایی است و باید به‌شدت مراقب بود و در شهرداری از بروز این مسئله جلوگیری کرد.شهردار مشهد حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را یکی از فرایض بزرگ دینی دانست و تصریح کرد: اگر دیروز برای حفظ نظام جان می‌دادیم، امروز باید به حفظ حقوق مردم بپردازیم و ادب را در برخورد با مردم رعایت کنیم.
مرتضوی با اشاره به اینکه الگوی ما در شهرداری مدیریت جهادی است و با اعتقاد به بهره‌وری گام برمی‌داریم، تصریح کرد: در سال گذشته پیکر بی‌جان و بر زمین مانده طرح جامع به تصویب رسید و همچنین یک مترمربع به سرانه فضای سبز شهر افزوده شد که این کارها، اقدامات مهم و چشمگیری محسوب می‌شود.
شهردار مشهد در ادامه به شعار حوزه حمل‌و‌نقل اشاره کرد که دستیابی به حمل‌و‌نقل ارزان و ایمن در شهر است و گفت: ٦‌هزار تاکسی فرسوده در آینده نزدیک نوسازی و به ناوگان تزریق می‌شود و همچنین حدود ٣٠٠ ‌اتوبوس نیز در امسال نوسازی خواهد شد و خدمات‌رسانی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار