رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي ؛

عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي در سايه همدلي و همزباني ميسر مي باشد

پيروزي بزرگ و ارزشمند تيم مذاکره کننده هسته اي ايران در برابر قدرتهاي زورگو و سلطه جوي دنيا در سايه وحدت داخلي و روشنگري هاي مقام معظم رهبري بوجود آمده و روزنه هاي اميد به زندگي و پيشرفت را در دل تک تک آحاد ملت گشود.
کد خبر: ۱۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 05 April 2015

رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي گفت: عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي و بندهاي 9 گانه سند تدبير و توسعه بخش کشاورزي با همدلي و همزباني همه همکاران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزي ميسر مي باشد.  

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ؛مهندس کريم مهري در مراسم صبحگاه و ديدار نوروزي با کارکنان، مديران سازمان و ادارات تابعه در محل نمازخانه سازمان، ضمن تبريک سال نو و آرزوي سالي پر از موفقيت و پيروزي روزافزون براي دولت تدبير و اميد و خير و برکت براي بهره برداران و همکاران افزود: نوروز ابعاد گوناگوني دارد که از ابعاد آن آغاز و تحول در طبيعت و به دنبال آن لزوم ايجاد تحول در قلب و روح انسانها در جهت تعالي بشر مي باشد.

وي با گراميداشت سال « دولت و ملت ، همدلي و همزباني» و نامگذاري سال 94 توسط مقام معظم رهبري به همين عنوان تاکيد نمود: وظيفه اصلي و رسالت عمده اين سازمان ، اجرا نمودن منويات مقام معظم رهبري در بعد اقتصاد مقاومتي است که يکي از مولفه هاي آن ايجاد و ترويج همدلي و همزباني در راستاي تحقق سند تدبير توسعه و اقتصاد مقاومتي است .

مهندس مهري در ادامه سخنان خود ضمن تسليت و گراميداشت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تبريک 12 فروردين روز جمهوري اسلامي افزود: در دوازدهم فروردين ماه سال 1358 بود که با دورانديشي و رهنمودهاي رهبر حکيم و فرزانه و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام (ره)، سيل خروشان ملت و اقيانوس عظيم اتحاد ملي، در پاي صندوق هاي راي عظمت خود را نشان داد و با راي قاطع به جمهوري اسلامي، مکر دشمنان انقلاب را نقش برآب نمود و بايد گفت پس از نزديک به چهار دهه، سخن تاريخي امام راحل را که فرمودند: "جمهوري اسلامي نه يک کلمه کم نه يک کلمه زياد" دورانديشي ايشان را بر همگان ثابت نمود.

  وي با اشاره به انجام مذاکرات هسته اي و تقدير و تشکر از پايبندي رياست محترم جمهوري جناب آقاي دکتر حسن روحاني بر عهدشان با مردم گفت: پيروزي بزرگ و ارزشمند تيم مذاکره کننده هسته اي ايران در برابر قدرتهاي زورگو و سلطه جوي دنيا در سايه وحدت داخلي و روشنگري هاي مقام معظم رهبري بوجود آمده و روزنه هاي اميد به زندگي و پيشرفت را در دل تک تک آحاد ملت گشود.

مهندس مهري با تاکيد مجدد بر پيگيري برنامه هاي اقتصاد مقاومتي در سازمان تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي موقتي و محدود به زمان مشخصي نبوده و در راستاي برنامه هاي چشم انداز کشور مي باشد و لازم است تلاش و کوشش مضاعف خود را با سرعت بيشتري ادامه دهيم تا آنچه را که در توان داريم براي بهبود وضعيت کشاورزي استان در قالب سند تدبير و توسعه بخش کشاورزي به انجام برسانيم.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان افزود: عينيت يافتن اقتصاد مقاومتي فقط با همدلي و همزباني ميسر بوده و بايد از حالت شعاري خارج شود تا با توليد بيشتر و استقلال و خودکفايي در توليد به اهداف تعيين شده در برش سند تدبير و توسعه نائل شويم .  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار