ازدحام بالای رای‌دهندگان در شعب اخذ رای در ساعات پایانی

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد گفت: ازدحام بی‌ سابقه‌ای در شعب اخذ رای در مناطق مختلف شهرستان حاجی‌آباد گزارش شده است که نشان از حضور بالای مردم این شهرستان در انتخابات دارد.
کد خبر: ۱۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اصغر جهانگیری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی آباد اظهار داشت: بر اساس گزارشات دریافتی از مناطق مختلف شهرستان حاجی‌آباد، میزان مشارکت مردم در انتخابات کم سابقه بوده است.
 
وی گفت: ازدحام مردم در ساعات پایانی در شعب اخذ رای را شاهد هستیم و از ستاد انتخابات استان نیز درخواست تمدید زمان رای‌گیری را داریم و به همه شعب ابلاغ شده که تا آخرین نفر رای‌گیری ادامه یابد.
 
فرماندار حاجی‌آباد به شمار شعب رای نیز اشاره‌ای کرد و عنوان داشت: تعداد 92 شعبه اخذ رای در شهرستان حاجی‌آباد پیش‌بینی شده که 34 شعبه ثابت و 58 شعبه سیار است و بر اساس تمهیدات ویژه‌ای که از مدت‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی شده، مشکلی در سراسر منطقه حاجی‌آباد گزارش نشده است.
 
جهانگیری خاطر نشان کرد: حماسه حضور امروز مردم در انتخابات نشانه‌ای از پیوند مستحکم میان مردم و نظام جمهوری اسلامی است و برگ زرینی در کارنامه ملت ایران به ثبت رسید.
 
 وی با بیان این که مردم حاجی آباد همواره سابقه درخشانی در حضور در انتخابات داشته‌اند، عنوان کرد: رای بالای مردم در انتخابات به منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری محدود به شخص و فرد نیست و تراز انقلاب اسلامی را افزایش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار