پذیرش 406 خانوار در ستاد اسکان آموزش پرورش

مجید آلیانی با تبریک سال نو اظهار کرد: نوروز امسال ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش صومعه‌سرا پذیرای 406 خانوار از نقاط مختلف ایران عزیز بود
کد خبر: ۱۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مجید آلیانی با تبریک سال نو اظهار کرد: نوروز امسال ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش صومعه‌سرا پذیرای 406 خانوار از نقاط مختلف ایران عزیز بود.

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی از 27 اسفند 93 تا 13 فروردین انجام شد، تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش صومعه‌سرا تمام تلاش خود را در راستای رضایت‌مندی مسافران انجام داده است.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: مسافران نوروزی در قالب مشاغل مختلف مانند فرهنگیان، کارمندان دولتی و آزاد در مراکز اسکان پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز دو هزار و 175 نفر مسافر نوروزی پذیرش شدند، گفت: این تعداد مسافر نوروزی در قالب 406 خانوار پذیرش شدند که 311 خانوار فرهنگی و بقیه کارمند دولتی و آزاد بودند.

به گفته آلیانی، برای اسکان مسافران نوروزی هفت مدرسه با 55 کلاس در قالب درجه «الف»، «ب» و «ج» آماده شده که یک مدرسه با 17 کلاس جزو مدارس ویژه بوده و بقیه 31 کلاس درجه «ب» و هفت کلاس درجه «ج» است.

وی با بیان اینکه در کلاس‌های ویژه امکانات تختخواب، یخچال و تلویزیون به صورت مجزا در اختیار مسافران قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مدارس درجه «ب» برای اسکان عمومی و مدارس درجه «ج» اسکان موقت بود.

این مسئول افزود: به دلیل افزایش حضور مسافران دو مدرسه با 13 کلاس به مدارس قبلی افزوده شد که در مجموع 55 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی آماده بود.

وی بازدید از مراکز اقامتی و نحوه خدمات‌رسانی آنها را از دیگر اقدام‌های آموزش و پرورش در مدت اسکان مسافران و مهمانان نوروزی صومعه‌سرا عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار