نطارت نامحسوس بر تاکسی های شیراز

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شیراز گفت: گشت های نامحسوس شهری بطور شبانه روزی در طی ایام نوروز برای نظارت و کنترل تاکسیران ها همراه مسافرین بود.
کد خبر: ۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 05 April 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا؛محمدخراز،نحوه نظارت ناظران را با لباس مبدل توصیف کرد و ادامه داد:این ناظرین در طی مدت یاد شده بر کار همه تاکسی های خطوط فرودگاه ، راه آهن ، ترمینال و ... در مسیرهای مختلف شهر نظارت داشتند تا اخذ کرایه ، چگونگی رفتار با مسافران و ... را رصد کنند تا بدین طریق میزان رضایتمندی و نارضایتی از ناوگان تاکسیرانی مورد سنجش قرار بگیرد تا در قالب آن تشویق و یا مجازات رانندگان درستکار و خاطی صورت گیرد.

خراز افزود: در مدت فوق الذکر هیچ مورد خاطی رویت و یا گزارش نشد مگر چند تذکر ناچیز که جای قدردانی از رانندگان ناوگان تاکسیرانی دارد و در ضمن از این پس در صورت تخطی هر راننده همانطور که قبلاً هشدارهای لازم داده شده به صلاحدید کمیته انضباطی به تعزیرات معرفی خواهند شد و نیز هر کدام از آنها که مورد رضایت عامه قرار گرفتند ، بطور مکرر تشویق خواهند شد.

وی گفت:در این نظارت و بازرسی بر کاررانندگان تاکسی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز نیز بصورت سرزده قسمت های مختلف شهر را تحت نظارت شخصی خود قرار داد.

اطلاعات مندرج در سایت شهرداری شیراز به نقل از سازمان تاکسیرانی این شهر حاکی است نزدیک به 11 هزار و 739 دستگاه انواع تاکسی در شیراز فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار