6 پرونده تخلف انتخاباتی در شوش تشکیل شد

کد خبر: ۱۸۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 24 February 2016
 دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:تاکنون شش پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی این شهرستان تشکیل شده است.

مصطفی نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشتر تخلفات تبلیغاتی صورت گرفته از سوی نامزدها و هواداران آنها را تخریب نامزدهای رقیب عنوان کرد و افزود:فردی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه دو نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی کرده شناسایی شده و تحت تعقیب می باشد.

وی گفت:بیشترین تخلف در تبلیغات انتخاباتی بوده و پرونده تخلف برای برخی ستادهای انتخاباتی نامزدها در سطح شهرستان شوش تشکیل شده است.

دادستان شوش اظهار کرد:تا پایان زمان رای گیری تمام فعالیت های نامزدها و هواداران آنها در فضای مجازی رصد می شود. 

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ستادهای انتخاباتی موضوع به مبادی ذیربط گزارش خواهد شد گفت: تاکنون تعداد معدودی از افرادی که اقدام به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی می کردند شناسایی شده اند. 

نظری گفت:هرکس به قصد تشویش اذهان عمومی یا مسئولان در فضای مجازی اخبار خلاف واقع و کذب منتشر کند با وی برخورد قانونی می شود.

وی تصریح کرد: انتشار هرگونه اخبار کذب اعم از کنارگیری یا اعلام نتیجه انتخابات در فضای مجازی تخلف بوده و دستگاه قضایی با عوامل آن برخورد می کند.

دادستان شوش یکی از آسیب های فضای مجازی در زمان تبلیغات انتخابات را شایعه پراکنی عنوان کرد و گفت: دستگا ه قضایی و پلیس فنا به شهروندان توصیه می کند هنگام مشاهده مطلبی در گروه های مجازی قبل از انتشار پیرامون آن تحقیق کرده و صحت آن را بررسی کنند. 

دادستان شوش نسبت به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی به نامزدها و هواداران آنها هشدار داد.

در حوزه انتخابیه شهرستان شوش 10 نامزد با هم رقابت می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار