انتصابات جدید در شهرداری رشت

کد خبر: ۱۸۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 17 February 2016
تابناک گیلان: با حکم دکتر ثابت قدم شهردار رشت آقای فرامرز جمشید پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری رشت ، آقای میر حق جو به عنوان مشاور شهردار در امور فنی و عمرانی ، آقای علیرضا حسنی به عنوان مشاور و سخنگوی شهردار و سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت و سرکار خانم فاطمه مهاجر به عنوان سرپرست حوزه دفتر شهردار منصوب شد ند .

در اين احكام آمده است :

جناب آقاي مهندس فرامرز جمشيد پور
با توجه به تجربه، تخصص و توانمندي هاي جنابعالي با حفظ سمت به موجب اين ابلاغ به عنوان " سرپرست معاونت فني و عمراني شهرداري رشت " منصوب مي گرديد. اميد است با اتكاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر هاي لازم به منظور ارتقاء بخشي به ظرفيت ها و استعدادهاي موجود را فراهم و با نوآوري در فعاليت ها كارآمد سازي ساختار سازماني را در الويت قرارداده و با شتاب دهي به برنامه ها جهت تحقق شهرداري پويا و مردم مدار موفق و مويد باشيد.
جناب آقاي مهندس مير حق جو
عنايت به تخصص و توانايي هاي جنابعالي ضمن تشكر از زحمات تان در حوزه معاونت فني و عمراني به موجب اين ابلاغ به عنوان " مشاور شهردار در امور فني و عمراني " منصوب مي گرديد. اميد است با توكل به ايزد منان و با خلاقيت، تفكر و يافتن راه كارهاي نوين در انجام ماموريت ها و وظايف سازماني موفق و مويد باشيد.

جناب آقاي عليرضا حسني
با توجه به تعهد و تخصص جنابعالي و همچنين تجارب ارزشمند تان به موجب اين ابلاغ به عنوان "مشاور و سخنگوي شهردار و سرپرست مديريت فرهنگي و اجتماعي شهرداري رشت" منصوب مي شويد. اميد است با تجارب علمي و اجرايي جنابعالي با نوآوري در فعاليت ها و برنامه ها جهت كارآمد سازي و پاسخگويي به شهروندان شريف و فرهيخته شهر رشت زمينه مناسب را فراهم آورده و با برنامه ريزي دقيق و ايجاد ساز و كار مناسب در امور جاريه با فكر و انديشه ، پويايي ، تعامل و هماهنگي اثر بخش را در راستاي سياست هاي شهرداري تحقق بخشيده و در پناه خدواند تبارك و تعالي موفق و مويد باشيد .

سركار خانم فاطمه مهاجر
و با توجه به تعهد و تخصص جنابعالي و همچنين تجارب ارزشمند تان به موجب اين ابلاغ به عنوان " سرپرست حوزه دفتر شهردار " منصوب مي شويد. اميد است با تجارب علمي و اجرايي جنابعالي با نوآوري در فعاليت ها و برنامه ها جهت كارآمد سازي و پاسخگويي به شهروندان شريف و فرهيخته شهر رشت زمينه مناسب را فراهم آورده و با برنامه ريزي دقيق و ايجاد ساز و كار مناسب در امور جاريه با فكر و انديشه ، پويايي ، تعامل و هماهنگي اثر بخش را در راستاي سياست هاي شهرداري تحقق بخشيده و در پناه خدواند تبارك و تعالي موفق و مويد باشيد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار