شهرداری اردبیل به بدهکاران مایملک می‌دهد

با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل مقرر شد تا نیمه اول سال آینده شهرداری تنها با یک نوبت انتشار آگهی به بدهکاران خود مایملک واگذار کند تا بخشی از بدهی‌ها پرداخت شود.
کد خبر: ۱۸۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 16 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در جلسه فوق‌العاده شهر اردبیل که با حضور اعضای شورای شهر امشب در اردبیل برگزار شد، اعضای شورای شهر اردبیل به مصوبه‌ای رای دادند که بر اساس آن شهرداری موظف است برای پرداخت مطالبات بدهکاران و بستانکاران خود با توجه به شرایط مالی و عدم نقدینگی که با آن روبه‌رو است واگذاری واحدهای احداثی و مستقلات را با ارائه 20 درصد تخفیف انجام دهد تا بخشی از مطالبات پیمانکاران از این طریق پرداخت شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل در این زمینه بیان کرد: شهرداری به دو شرط این مصوبه شورای شهر را اجرایی می‌کند که شرط اول آن است که بستانکاران و پیمانکاران مورد نظر تا آخر امسال در قبال انجام پروژه بدهکار باشند و در وهله دوم نیز باید تا شش ماهه اول سال آینده این مصوبه اجرا شود و اگر نیاز به تداوم این امر باشد باید شهرداری از شورای شهر دوباره مصوبه بگیرد.

حسین افسانه افزود: پرداخت مایملک از طرف شهرداری به بدهکاران زمینه توانمندی آنها را فراهم آورده و به راحتی می‌توانند نسبت به اجرای تعهدات و پروژه‌هایی که مدنظر است اقدام کنند.

رای شورا به 25 مورد توافق شهرداری با مالکان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: از مجموع 67 پیشنهاد شهرداری مبنی بر انجام توافق با مالکان اعضای شورای شهر با 25 مورد از این توافقات موافقت کرده تا بعد از عید دوباره بخشی از این توافقات مورد بررسی شورای شهر قرار گیرد.

افسانه در مورد تجمیع صدور مجوز برای نگهداری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای فضای سبز در پنج منطقه شهرداری برای سال آینده گفت: 7 میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی رقم درخواستی شهرداری را در ارتباط با توافق 25 مورد از اجرای طرح‌های مختلف حدود 36 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که امیدواریم همه این توافقات به سرانجام برسد.

تأکید اعضای شورای شهر بر کارهای خیرخواهانه شهرداری

اما اعضای شورای شهر اردبیل به میمنت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به نامه شهرداری در ارتباط با بخشودگی جرایم غیرعمد سه زندانی معسر برای رهایی از زندان در آستانه سال جدید رای مثبت دادند تا با پرداخت 12 میلیون تومان از سوی شهرداری آزادی این زندانیان جرایم غیرعمد انجام شود.

اعضای شورای شهر با استقبال از این حرکت ارزشمند فرهنگی و معنوی شهرداری این اقدام را در راستای توجه به خدمت صادقانه به شهروندان و دستگیری از محرومان و نیازمندان اعلام کردند.

اعضای شورای شهر اردبیل همچنین از اول اسفند تا پایان سال جاری به شهرداری مجوز دادند تا تخفیف دو درصد جرایم عوارض خودرو را اعمال کرده تا زمینه تشویق و ترغیب مردم برای پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی در شهر اردبیل فراهم آید.

در این جلسه همچنین با پرداخت 5 میلیون تومان هزینه درمانی یکی از پرسنل درمانی به دلیل شرایط مالی نیروی خدماتی شهرداری موافقت شده و 60 مترمربع زمین رایگان در قبال همکاری با اوقاف به این مجموعه واگذار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین به پیشنهاد شهرداری نسبت به واگذاری یک قطعه زمین به ارزش 124 میلیون تومان به بهزاد هژبری قاری ممتاز و بین‌المللی قرآن‌کریم از استان اردبیل رای دادند تا این قطعه زمین به این نخبه قرآنی اهدا شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار