همراه با پیشروی نیروهای سوری؛ جبهة النصره نیروهایش را به «تل رفعت» فراخواند

کد خبر: ۱۷۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 10 February 2016

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهر استراتژیک «تل رفعت» در استان «حلب» تا مرز ترکیه ۱۷کیلومتر فاصله دارد و نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در حال آماده شدن برای حمله به شهرک «کفرنایا» هستند تا از این شهرک عملیات آزادسازی «تل رفعت» را آغاز کنند.

به گزارش شبکه المیادین، تروریست‌های جبهة النصره، مانع از آن می‌شوند تا ارتش با افراد مسلح داخل شهرک «کفرنایا» به مصالحه رسیده و شهرک بدون درگیری به دست ارتش سوریه بیفتد.

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر آمادگی افراد مسلح داخل شهرک «کفرنایا»، مبنی بر واگذاری شهرک به ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بدون درگیری مخابره شده بود.

از سوی دیگر، اهالی ساکن شهر «تل رفعت» نیز خواهان مصالحه با ارتش و واگذاری شهر به ارتش سوریه بدون درگیری هستند، اما جبهة النصره حاضر به پذیرش آن نیست و علاوه بر این از نیروهای خود در دیگر نقاط شمال سوریه خواسته است تا به «تل رفعت» بیایند.

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در حال حاضر در شهرک «کفین» در جنوب غرب «کفرنایا» هستند، آن‌ها پس از شکست حصر شهرک‌های «نبل» و «الزهرا» شهرک‌های شمال حلب را یکی پس از دیگری آزاد کرده‌اند تا زمینه حمله به «تل رفعت» و پس از آن محاصره «حلب» را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار