تمدید مهلت تخفیف عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به استقبال شهروندان نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی و بهای خدمات و جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، مهلت آن تا ۱۵ روز تمدید شد.
کد خبر: ۱۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 08 February 2016
به گزارش تابناک قم، نعمت الله عواطف رستمی با اشاره به برگزاری جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در این جلسه که شهرداری قم لایحه‌ای دوفوریتی ارائه داد که به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه این لایحه درخواست اخذ مجوز تمدید مهلت تخفیفات دهه فجر بود افزود: با توجه به استقبال شهروندان نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی و بهای خدمات و جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری درخواست داشت مهلت را 15 روز تمدید کند.

وی با اشاره به اینکه این لایحه تصویب شد و اعضا به پیشنهاد رای مثبت دادند افزود: تا 6 اسفندماه تخفیفات عوارض و ماده 100 تمدید شد.

عواطف رستمی با بیان اینکه لایحه دیگری نیز در جلسه مطرح شد گفت: تخفیف 15 درصدی جرایم ماده 100 برای کسانی که این جریمه را نقدی و در دهه فجر پرداخت کنند، در نظر گرفته شده که در صورت عدم پرداخت نقدی تخفیف 10 درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: در لایحه‌ای دیگر مصوب شد، شهروندانی که عوارض ساختمانی و بهای خدمات را تا قبل از ایام دهه فجر یعنی 12 بهمن علی الحساب 30 درصد پرداخت کرده باشند و به شرطی که مابقی 70 درصد را نقد پرداخت کنند 30 درصد تخفیف می‌گیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار