آغاز گشت هوایی پلیس درهمدان

رییس پلیس راه استان همدان گفت: به منظور افزایش کنترل مسیرهای ارتباطی این استان گشت هوایی پلیس با استفاده از بالگرد هوا ناجا آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 30 March 2015

رییس پلیس راه استان همدان گفت: به منظور افزایش کنترل مسیرهای ارتباطی این استان گشت هوایی پلیس با استفاده از بالگرد هوا ناجا آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ مهدی شاکری  افزود: با استفاده از بالگرد هوا ناجا در نخستین روز گشت زنی مسیرهای ارتباطی شهرستان های ملایر و نهاوند رصد شد.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس راهور با استفاده از گشت هوایی گره های ترافیکی و تخلفات رانندگی را رصد کرده و توسط بی سیم به گشت های سیار اطلاع رسانی کردند.

وی بیشترین میزان تخلف صورت گرفته در نوروز امسال را سرعت غیر مجاز ذکر کرد و گفت: 90 درصد سرعت ها لحظه ای بوده که این موارد توسط دوربین ثبت می شود.

وی اظهار کرد: برخی بر این باورند که در صورت تردد با سرعت غیر مجاز با نزدیک شدن به دوربین و کاستن سرعت خودرو تخلف آنها ثبت نمی شود در حالی که دوربین ها زمان تردد را بر مبنای سرعت مجاز محاسبه کرده و سرعت لحظه ای را نیز ثبت می کنند.

رییس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: مسافران و گردشگران نوروزی بهتر است با تردد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نوروزی ایمن و بدون هیچگونه حادثه خسارتی و فوتی را آغاز کنند.

سرهنگ شاکری بیان کرد: بی توجهی به قوانین و تردد با سرعت غیر مجاز ره آوردی جز خسارت مالی و در برخی مواقع فوت سرنشنیان خودرو و داغدار شدن اعضای خانواده ها به همراه ندارد.

استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که 13 دستگاه دوربین سرعت سنج و 13 دستگاه دوربین پایش ترافیکی در این راه ها اطلاعات را به طور مستقیم به اجراییات راهور ناجا ارسال می کنند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار