اتاق فکر رسانه‌ای در یزد راه‌اندازی شود

کد خبر: ۱۷۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 03 February 2016

به گزارش تابناک یزد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های تبیینی دهه فجر، ویژه اصحاب رسانه استان یزد گفت: اتاق فکر رسانه‌ای در یزد راه‌اندازی شود.


 احمد پهلوانیان در نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه تمرکز به وحدت، اتحاد و همبستگی در تولید محتوای رسانه‌ای ویژه دهه فجر ضروری است، اظهار داشت: تولید برنامه پرسش و پاسخ، ویژه مدیران استانی در دستور کار صدا و سیمای مرکز یزد است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی و فعالیت اتاق فکر رسانه‌ای در استان یزد گفت: رسانه‌های محلی با تولید محتوای بومی نسبت به تهیه گزارش‌های انتقادی و چالشی اقدام کنند.

پهلوانیان نقد سازنده مدیران، توسط اصحاب رسانه را از جمله راهکارهای موثر در راستای تولید محتوا و نشاط اجتماعی دانست و بیان کرد: ایجاد تحولات سازنده در عرصه‌های مختلف به ویژه اطلاع‌رسانی، مستلزم همبستگی و مشارکت عمومی اصحاب رسانه در استان یزد است.

با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های تبیینی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه اصحاب رسانه افزود: آگاه‌سازی نسل جدید در راستای وظایف خود نسبت به انقلاب و ارزش‌های دینی نظام اسلامی، از جمله مهمترین رسالت اصحاب رسانه محسوب می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد تعامل بیشتر رسانه های مختلف استان را از جمله راهکارهای تدوین برنامه‌های منسجم، فرهنگی، علمی، پژوهشی و سیاسی بین اصحاب مختلف رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌های به عنوان چشم‌های بیدار جامعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دینی نظام اسلامی ایران ایفا می کنند.

پهلوانیان ایجاد شور و نشاط عمومی ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی را از دیگر رسالت‌های اصحاب رسانه در استان یزد دانست و ادامه داد: خبرگزاری صداو سیمای مرکز یزد، آمادگی همکاری با رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌های استان یزد را دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار