فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش مطرح کرد

تداوم تهدید برون‌مرزی، هم‌زمان با توطئه‌های نرم دشمن

فرمانده قرارگاه‌عملیاتی منطقه‌غرب ارتش بااشاره به‌اینکه هم‌زمان با توطئه‌های نرمدشمن، تهدید برون‌مرزی هم ادامه‌دارد گفت: در سال‌های اخیر دشمنان تلاش‌ کرده‌اند اسلام‌هراسی را در جهان ترسیم کنند و همه تهدیدهایی که درمنطقه دراین سال‌ها شکل گرفته از یک سو شکستن محور مقاومت را دنبال کرده و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری برای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۱۷۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 30 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، امیر منوچهر کاظمی امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با گرامی‌داشت ایام دهه فجر، سلامت و امنیت را دو نعمت مجهول از دیدگاه معصوم عنوان و اظهار کرد: قدر این دو نعمت را انسان زمانی بیشتر می‌داند که آنها را در خطر ببیند.

وی با اشاره به بیش از 3 دهه تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی گفت: هدف انقلاب اسلامی که خداوند به عنوان نعمتی به ملت ایران ارزانی داشت حاکم کردن قوانین اسلام و قرآن بود که نتیجه این امر همانا استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: اهداف انقلاب اسلامی از آنجا که حاکمیت و منافع دشمنان را نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان تهدید می‌کرد آنان را بر آن داشت تا به هر حربه‌ای برای ممانعت از توفیق انقلاب متوسل شوند.

وی گفت: به برکت پیروزی انقلاب و حاکم شدن نظام مقدس اسلامی، کشور اکنون مستقل است و آنچه خود مصلحت بدانیم برای اعتلای این مرز و بوم عملیاتی خواهیم کرد.

امیر کاظمی افزود: ایران اسلامی امروز قدرت مستقل جهانی است و حتی آمریکا که خود را کدخدای جهان می‌داند از چنین استقلالی بی‌بهره بوده و وابسته به صهیونیست‌هاست.

وی به توطئه‌های مختلف دشمنان برای مقابله با نظام مقدس اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: در ابتدای پیروز انقلاب توطئه تشکیل گروهک‌های ضدانقلاب برای ضربه زدن به نظام به جایی نرسید به همین خاطر جنگ بر ملت ایران تحمیل شد که با حضور به موقع جوانان در صحنه و جانفشانی نیروهای مسلح 8 سال دفاع مقدس هم به کارنامه زرینی برای ملت ایران تبدیل شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: پس از پایان جنگ، دشمنی با ملت ایران خاتمه پیدا نکرد و توطئه‌های دیگری که بارزترین آنها فتنه 88 بود توسط دشمنان طراحی شد و اینها در حالی بود که از همان روزهای اول پس از پیروزی انقلاب تحریم‌های ظالمانه بر ملت ما تحمیل شده بود.

وی به نقش نیروهای مسلح به عنوان خیمه انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: دشمن در هر نقطه‌ای بخواهد نظام را به چالش بکشد با سد محکم نیروهای مسلح مواجه می‌شود.

امیر کاظمی با اشاره به اینکه هم‌زمان با توطئه‌های نرم دشمن، تهدید برون‌مرزی هم ادامه دارد افزود: در سال‌های اخیر دشمنان تلاش‌ کرده‌اند اسلام‌هراسی را در جهان ترسیم کنند و همه تهدیدهایی که در منطقه در این سال‌ها شکل گرفته از یک سو شکستن محور مقاومت را دنبال کرده و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری برای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است.

وی به خدمات ارتش به ملت ایران اشاره و تصریح کرد: هم تحلیل‌گران و هم مورخان متفق‌القول هستند که بدنه ارتش به عنوان تنها نیروی نظامی قبل از انقلاب، از ملت بود و ارتش، مردمی بودن خود را با پیوستن به انقلاب مردم ایران اثبات کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی به حمایت امام راحل از ارتش در روزهای پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: زمانی که منافقان شعار انحلال ارتش را سر دادند با مشت امام‌(ره) مواجه شدند و این والاترین پاداش برای سربازان میهن و کسانی بود که در ارتش خدمتگزار مردم بودند.

وی با اشاره به آمادگی ارتش برای مقابله با هر نوع تهدیدی علیه کشور افزود: هنوز در اطراف مرزهای ما گروهک‌های ضدانقلاب فعال هستند و علاوه بر آنها گروهک‌های تکفیری هم در منطقه مشغول جنایت علیه مردم هستند اما هیچکدام از آنها جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارند.

امیر کاظمی به پشتیبانی و حمایت مستشاری ایران دولت و ملت سوریه و عراق اشاره کرد و اظهار کرد: اگر این حمایت‌ها نبود وضعیت فعلی برای این دو کشور اسلامی وجود نداشت.

وی گفت: در مقطعی از اوجگیری فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی تکفیری در عراق در مرزهای استان کرمانشاه با این تروریست‌ها در سنگر مقابل هم قرار گرفته و قصد ورود مستقیم به مقابله داشتیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی به اقدام شجاعانه سپاه در دستگیری نیروهای آمریکایی که وارد آبهای سرزمینی کشور شده بودند اشاره کرد و افزود: حفظ و ارتقای آمادگی رزمی، وظیفه سربازان ولایت در مقطع زمانی حاضر است.

وی گوش به فرمان بودن، دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی را از دیگر وظایف نیروهای مسلح دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح در هر سنگری که نیاز باشد آماده جانفشانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار