افزایش ساعت کارکتابخانه مرکزی

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان از افزایش ساعت کاری بخش مخزن و امانت کتاب در راستای ارائه خدمات بیشتر به مراجعه‌کنندگان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 26 January 2016

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان از افزایش ساعت کاری بخش مخزن و امانت کتاب در راستای ارائه خدمات بیشتر به مراجعه‌کنندگان خبر داد.

به گزارش فارس،منصوره حسینی‌شعار در همدان با اشاره به افزایش ساعت کاری بخش مخزن و امانت کتاب در راستای ارائه خدمات بیشتر به مراجعه‌کنندگان اظهار کرد:سالن‌های مطالعه خواهران و برادران در طول هفته از ساعت 7:30 تا 20 به روی مراجعه‌کنندگان باز بوده و در پی درخواست اعضا، بخش مخزن کتابخانه مرکزی نیز با افزایش ساعت کاری تا 20، آماده ارائه خدمات است.

وی تصریح کرد: از آنجا که رضایت اعضا و کاربران مهمترین دغدغه کتابخانه بوده است، کتابخانه مرکزی استان همدان در راستای احترام به حقوق شهروندان استانی و پاسخ به نیازهای مطالعاتی آنها، ساعت کاری را افزایش داده است و روزهای پنجشنبه تا ساعت 18 آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان با بیان اینکه برای ساعت کاری که به تازگی اضافه شده، کتابدار متعهد و متخصص آقا در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی استان همدان با بیش از 120 هزار جلد کتاب و 10 هزار و 500 نفر عضو، با نیازها و خواسته‌های متفاوت و متنوعی مواجه است که مهمترین دغدغه اعضای کتابخانه مرکزی پیش‌بینی امکان استفاده آنها در ساعات بیشتر و نیز روزهای پنجشنبه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اهدای 100 جلد از کتاب «رستاخیز وزن در شاهنامه» توسط نویسنده اثر «مجید رستنده» به کتابخانه مرکزی همدان گفت: «رستاخیز وزن در شاهنامه» نگاهی به موسیقی شعرنامه باستان داردکه از انتشارات نشر چنار است.

حسینی‎شعار بیان کرد: این کتاب پژوهشی در راستای کشف زوایا و شگردهای هنرنمایی استاد فردوسی در بهره‌گیری از موسیقی مناسب برای درون‌مایه‌های گوناگون و چگونگیتناسب موسیقی کلام با درون‌مایه و موضوعات مختلف است.

وی در پایان سخنانش تعداد کتاب اهدایی به کتابخانه مرکزی استان همدان از ابتدای سال تاکنون را بیش از 12 هزار نسخه عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار