تسهیلات شهرداری برای خروج داوطلبانه مشاغل مزاحم از شهر

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز گفت: به مشاغل مزاحمی که برای انتقال داوطلبانه از مرکز شهر اعلام آمادگی کنند، بسته‌های تشویقی داده می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 23 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:بهنام جعفری بعدازظهر امروز در جلسه انتقال تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات سنگین و سبک شهر شیراز، اظهار داشت: شهرداری آمادگی دارد با صنوفی که زمینی برای انتقال خریداری کنند، همکاری و همراهی کاملی انجام دهد.

وی بابیان اینکه برای تمام مشاغل سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: آمار این مشاغل به‌صورت راسته‌ای و پهنه‌ای آماده ‌شده است.

این مسئول با تأکید بر ضرورت چاره‌اندیشی برای نسل آینده، خاطرنشان کرد: شهر را برای شهروندان ساخته‌اند و قرار گرفتن مشاغل مزاحم در کنار منازل مسکونی موجب ناراحتی همگان می‌شود.

وی اضافه کرد: مشاغل مزاحم حتی اگر پروانه کسب داشته باشند نیز از دید ما مزاحم تلقی می‌شوند و جواب استعلام آن‌ها داده نخواهد شد.

جعفری افزود: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز برای صنوفی مانند نمایشگاه‌داران، آهن‌فروشان، تیرچه‌بلوک و بنکداران، سایت‌هایی در پیرامون شهر ساخته است که به آن انتقال داده می‌شوند.

در ادامه یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز که در این نشست حضور داشت، در سخنانی گفت: باید در انتقال مشاغل به‌گونه‌ای عمل کرد که دچار مشکل نشوند و زیانی به آن‌ها نرسد.

کمال پاک‌فطرت بابیان اینکه در تمام شهرهای پیشرفته جهان مشاغل در نقطه‌ای متمرکز می‌شوند، اظهار داشت: سایت‌های خوبی را سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز برای انتقال این مشاغل تدارک دیده است.

وی افزود: حضور اعضای شورا در این نشست‌ها برای حل مشکل و تذکر برای پی‌گیری کار است.

روسای اتحادیه‌های صنوف تعمیرکاران خودرو، تعویض روغن، باطری‌سازان و برق‌کاران کامیون، تراشکاران و نقاشان خودرو در این نشست بابیان نظرات خود، خواستار تخفیف‌های تشویقی بیشتری از سوی شهرداری شیراز شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار