حلال احمر فارس به 79 هزار نفر خدمات داده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: بیش از ۷۹ هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر فارس بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 25 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از تسنیم فیض‌اله از بهره‌مندی بیش از 79 هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر فارس خبر داد و اظهار داشت: این طرح توسط شاخه جوانان هلال احمر و با 40 پست، 30 پست ثابت و 10 پست سیار، فعالیت خود را در استان فارس آغاز کرده است.

به گفته جعفری تا 4 فروردین 55 هزار و 400 نفر به پست‌های ثابت و 24 هزار و 274 نفر به پست‌های سیار ایمنی و سلامت نوروزی مراجعه کرده و از خدمات این پست‌ها بهره‌مند شدند.

وی از مراجعه 33 هزار نفر به ایستگاه سلامت نوروزی خبر داد که این ایستگاه‌ها در شهرستان‌های آباده، شیراز، مرودشت و لارستان ایجاد شده و به ارائه خدمات سلامت به مسافران می‌پردازند.

خیمه‌های اقامه نماز از دیگر خدمات نوروزی هلال احمر بود که به گفته جعفری در سطح استان برپا شده و 19 هزار نفر از این خیمه‌ها برای اقامه نماز استفاده کردند.

هلال احمر فارس فضایی را نیز ویژه کودکان در نظر گرفته که مدیرعامل سازمان هلال احمر فارس تعداد کودکانی را که تاکنون از این فضاها استفاده کرده‌اند بیش از20 هزار کودک عنوان کرد.

وی از توزیع بیش از 44 هزار نقشه و 37 هزار بروشور در میان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 31 هزار نوع اقلام دیگر نیز در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار