رضایت دستگاه قضایی از شهردار جدید اردبیل؛

دادستان اردبیل اجرای احكام ماده 100 را رو به افزایش خواند

وی با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن احکام و آرای کمیسیون ماده 100، اظهار کرد: وظیفه ما اجرای احکام کیفری است و ما در یک سال اخیر نسبت به تخریب ساخت و‌سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و مزروعی، منابع طبیعی و باغات اقدام کردیم.
کد خبر: ۱۶۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 15 January 2016

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با ابراز رضایت از عملکرد شهردار اردبیل، اجرای احکام ماده 100 را در طول مدیریت جدید شهرداری رو به افزایش خواند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، سید ناصر عتباتی در نشست مشورتی با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل با بیان این مطلب، افزود: بیش از 5 هزار آرا و حکم صادر شده در کمیسیون ماده 100 شهرداری نیز در انتظار اجرا هستند که باید هرچه سریع‌تر این احکام عملیاتی شوند.

وی با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن احکام و آرای کمیسیون ماده 100، اظهار کرد: وظیفه ما اجرای احکام کیفری است و ما در یک سال اخیر نسبت به تخریب ساخت و‌سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و مزروعی، منابع طبیعی و باغات اقدام کردیم.

عتباتی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، اظهار کرد: به هیچ وجه تریبون شورا و شهرداری نباید مورد استفاده کاندیدای خاصی باشد، بلکه همه موظف هستند در چارچوب قانون، مقررات را رعایت کنند و بنده مماشاتی با متخلفان در این حوزه نخواهم داشت و از جنبه کیفری به تخلفات احتمالی در این حوزه رسیدگی خواهیم کرد.

150 معتاد متجاهر در کمپ اردبیل جمع‌آوری شد/

تحول عظیم در شورابیل در دوره مدیریت جدید شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل از راه‌اندازی یک کمپ جمع‌آوری معتادان متجاهر در اردبیل با گردهم آوردن 150 معتاد در سطح شهر اردبیل خبر داد.

سید ناصر عتباتی در ادامه جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که به عنوان میهمان ویژه نشست اعضای شورای شهر حاضر شده بود، اظهار کرد: ما اگر شهر را به عنوان یک موجود زنده تلقی کنیم و به این فکر باشیم که این امانت را باید صحیح و سالم و با بهترین قالب و آرایش بصری و ظاهری باید به نسل‌های آینده انتقال دهیم قطعا سعی‌مان بر این خواهد بود تا مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی‌‌ها، قرار گرفتن تابلوها و زیباسازی ظاهری با مطلوبیت خاص انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحول عظیم در مجموعه شورابیل در دوره مدیریت جدید شهرداری صورت گرفته است، افزود: به دنبال حادثه تلخی که سال پیش در دریاچه شورابیل رخ داد ما با همکاری شهرداری اردبیل سعی کردیم تا موانع و مشکلات موجود در حوزه مدیریت شورابیل و برخی فضاها و نواقصات آن ها را برطرف کرده و زمینه مدیریت مطلوب‌تر در این حوزه را فراهم آوریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود محرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
خواهشمنداست دراجرای ماده 100نسبت به رفع تصرف از انفال توسط کارکنان شهرداری که اززیرپل بعثت به عنوان پارکینگ اختصاصی استفاده می کننداقدام فرمایید رطب خورده کی منع رطب کند؟؟؟!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار