برپایی نمایشگاه 'آیه ها و آیینه ها'

تابناک: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برپایی نمایشگاه 'آیه ها و آیینه ها' در مراکز فرهنگی و هنری کانون در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 29 January 2015

به گزارش تابناک'حامد عسگری فر' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل انواع فعالیت های فرهنگی و هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در 15 مرکز فرهنگی و هنری این استان برپا می شود.

وی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برای تمامی گروه های سنی بویژه کودکان و نوجوانان گفت: یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان همراه با برنامه های متنوع در قالب فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و متناسب با روحیه کودکان و نوجوانان می باشد.

مدیر کل کانون ایام دهه فجر را فرصتی مناسب برای رسیدن به این هدف دانست و تاکید کرد: ما می توانیم با ایجاد علاقه و انگیزه بستر را برای پرسش، تفکر و تحقیق در باب انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در کودکان و به خصوص نوجوانان فراهم کنیم.

عسگری فر افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به این مناسبت با برگزاری برنامه هایی خاص از جمله 'جشن شاد انقلاب' در تمامی مراکز کانون سعی دارد خاطره روزهای شکل گیری انقلاب را در اذهان کودکان و نوجوانان ماندگار کند.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر همچنین شش مرکز از مراکز فرهنگی هنری به برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب و چهار مرکز با برنامه 'شب شعر کتابخانه ای' میزبان علاقه مندان به حوزه فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی است.

وی، بازگشایی مرکز نجوم کانون در مرکز فرهنگی هنری شماره 10 اصفهان را نیز اقدامی موثر برای پیشرفت و تسهیل امر پژوهش در میان نوجوانان در ایام دهه فجر عنوان کرد.

وی همچنین حضور فعال اعضا و مربیان در راهپیمایی 22 بهمن، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر بیان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار