ملاک پرداخت بدهی من قانون است

مالک برج سعیدیه گفت: میزان بدهی بر اساس موازین قانونی از سوی شهرداری اعلام شود را پرداخت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۶۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 11 January 2016

مالک برج سعیدیه گفت: میزان بدهی بر اساس موازین قانونی از سوی شهرداری اعلام شود را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش فارس ، محمد نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فاز اول پارکینگ مجتمع تجاری ـ اداری سعیدیه آماده افتتاح و بهره‌برداری است، اظهار کرد: فاز اول پارکینگ برج سعیدیه شامل 110 واحد است.

وی با اشاره به اینکه ساخت فاز اول پارکینگ سه ماه زمان برده است، بیان کرد: مصوب ساخت مجتمع سعیدیه در سال 82 از سوی شهرداری صادر شد.

مالک برج سعیدیه با اشاره به اینکه برای پروانه ساخت برج سعیدیه در آن زمان مبلغ 390 میلیون تومان به شهرداری پرداخت کردم، خاطرنشان کرد: چند سال بعد برای تغییر کاربری هفت طبقه مسکونی به اداری تجاری نیز 50 درصد مبلغ پروانه ساخت را به شهرداری پرداخت کردم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در مصاحبه با رسانه‌ها رقم بدهی مختلفی را برای برج سعیدیه عنوان کرده‌اند، افزود: رسولی شهردار همدان در مصاحبه‌ای گفته که مبلغ بدهی برج سعیدیه مشخص نیست و این اظهار نظر درست است.

نجفی با اشاره به حکم پلمب برج از سوی کمیسیون ماده 100 گفت: دیوان عدالت اداری حکم رفع پلمب داد و البته مهلت چند ماهی برای رفع مشکلات داده شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح تونل آکواریوم در همدان مبلغ 80 هزار دلار به شرکت ترکیه‌ای پرداخت کردم و حالا با گذشت چند سال و تغییر مدیران با اجرای طرح مخالفت شده است.

مالک برج سعیدیه خاطر نشان کرد: میزان بدهی در چارچوب قانون از سوی شهرداری اعلام شود را پرداخت می‌کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار