ویترین کتاب

ویترین تخصصی چاپ در ارشاد آذربایجان‌‌‌ غربی راه‌اندازی شد

ویترین تخصصی چاپ و نشر به منظور آشنایی مراجعه کنندگان به اداره کل با صنعت چاپ استان صبح امروز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی نصب و راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۵۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶ 08 January 2016



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به منظور آشنایی بیشتر مراجعان با توانمندی‌های صنعت چاپ استان و جلب توجه مدیران چاپخانه‌ها و صنایع وابسته به تولید آثار فاخر و با کیفیت محصولات چاپی و نیز نمایش این آثار، ویترین چاپ و نشر را در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد صبح امروز چهارشنبه 16 دی ماه راه‌اندازی شد.

در جریان این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌‌‌ غربی اظهار داشت: این مجموعه شامل گزیده آثار مدیران واحدهای چاپی فعال در سطح استان است که به منظور آشنایی بیشتر با صنعت چاپ استان ارسال و به نمایش گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در انواع روش‌های چاپی از جمله روتو گراور، بالشتکی، دیجیتال، لترپرس و صحافی و چاپ بسته بندی به اداره کل ارشاد آذربایجان‌ غربی ارسال کنند.

وی با اشاره به سایر موارد قابل ارسال تصریح کرد: مدیران واحدهای چاپی می‌توانند تولیدات چاپی به روش‌های خاص و آثار مربوط به عملیات پس از چاپ که شامل برجسته کاری، سلفون، قالب و لیزی می‌شود را نیز در دو نمونه ارسال کنند.

مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
سلام
اگه واقعا شکایتی باشه اتحادیه چاپ خانه داران کجاست که ما مراجعه کنیم ایا واقعا رسیدگی می کننند یا از متخلفین حمایت می کنند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار