مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبر داد

راه ارتباطی بیش از 300روستای آذربایجان‌شرقی باز شد/ محاصره 640 روستا در محاصره برف

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از باز شدن راه ارتباطی بیش از 300 روستا از 960 روستای مسدوده شده استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 04 January 2016
به گزارش تابناک تبریز  از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، توحید اخلاقی اظهار داشت: برف و کولاک در استان راه ارتباطی بیش از 960 روستا در استان را مسدود کرده بود که با تلاش همکاران راهداری راه ارتباطی بیش از 300 روستا بازگشایی شد.

وی افزود: راه ارتباطی 120 روستا در مراغه، 35 روستا در میانه ، 60 روستا در کلیبر،100 روستا در هشترود، 60 روستا در ورزقان ، 170 روستا در چاراویماق و 70 روستا در بستان‌آباد و تعدادی نیز درشهرستانهای تبریز، خداآفرین، اسکو، مرند، جلفا  و سراب مسدود شده است.

اخلاقی اضافه کرد: با تلاش همکاران راهداری، عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده که حدود 640مسیر روستائی میباشد  از اول وقت امروز در این مناطق آغاز شده است.

اخلاقی افزود: در حال حاضر علاوه بر 812 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، 265 دستگاه ماشین آلات متعلق به بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه آزادراه پیامبراعظم (ص) مستقر شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راهدارخانه‌های این اداره کل برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان تجهیز شده است، اضافه کرد: 80 دستگاه انواع ماشین آلات پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل نیز برای راهداری زمستانی در آزاد راه تبریز- زنجان مستقر شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
واقعأ باید خدا قوت و خسته نباشیدی بگیم به این برادران زحمت کش.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار