به‌کارگیری 31 دستگاه ماشین‌آلات در اجرای طرح زمستانی بوکان

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بوکان از به‌کارگیری 31 دستگاه ماشین‌آلات در اجرای طرح زمستانی بوکان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 04 January 2016

جمال خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی بوکان در راستای اجرای طرح زمستانی، 31 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به‌کارگیری کرده است.

وی با بیان اینکه با وجود بارش‌هایی که در چند روز گذشته شاهد بودیم، تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است، تصریح کرد: محورهای روستایی که براثر بارش برف و کولاک مسدود شده‌اند نیز در چند روز آینده بازگشایی می‌شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بوکان با بیان اینکه در این راستا از توان دهیاری‌‌ها نیز بهره گرفته می‌شود، ادامه داد: استفاده از ماشین‌آلات دهیاری‌ها و ماشین‌آلات سنگین روستاییان برای بازگشایی محورهای روستایی از دیگر اقداماتی است که انجام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه سوخت مورد نیاز روستاییان این شهرستان از یک ماه گذشته تامین شده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه چنین وضعیتی قبلا پیش‌بینی شده بود، از این‌رو سوخت مورد نیاز روستاییان تامین شده است.

خسروی با بیان اینکه در این خصوص 600 تن نمک و شن در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌‌های اصلی شهرستان بوکان همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بوکان با بیان اینکه فردا نیز بارش برف در این شهرستان پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: در مراحل بعد راه 172 روستای این شهرستان به کمک 85 دهیاری بازگشایی خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار