رویکرد سفر رییس جمهور دیدار با مردم است

رویکرد اصلی سفر رئیس جمهوری به اصفهان دیدار با مردم است و وزرا برای بررسی مشکلات استان به شهرستانها سفر خواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل ار ایرنا، رسول زرگرپور روز چهارشنبه با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اصفهان اظهار کرد: ابهت، عظمت و بلوغ بالای سیاسی مردم اصفهان در استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در میدان امام (ره) این شهر، ظهور و تجلی خواهد یافت.

استاندار اصفهان که درجلسه شورای اداری استان سخن می گفت، افزود: رویکرد اصلی سفر رئیس جمهوری به اصفهان دیدار با مردم است و وزرا برای بررسی مشکلات استان به شهرستانها سفر خواهند کرد.

وی در ادامه، مسوولان استان را به رعایت اخلاق و حسن خلق توصیه کرد و گفت: نظام اخلاقی اسلام، سرشار از فضایل و گزاره های اخلاقی است که فرد مسلمان به وسیله تطبیق عملی آنها، توانایی اکمال دین خویش وگام برداشتن در مسیر اصلاح امور دنیا و آخرت خویش را کسب می کند.

زرگرپور با تاکید بر اینکه همه مدیران باید اخلاق اسلامی را در برخوردهای خود مدنظر قراردهند، تصریح کرد: نظام اخلاقی اسلام بصورت مجموعه آموزه هایی، راه و رسم زیستن به نحو شایسته و بایسته را ترسیم کرده و بایدها و نبایدهای ارزشی حاکم بر رفتار آدمی را تبیین نموده که لازم است همه مسوولان به آن توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز گفت: اخلاق مدیریتی شکلی است که انسان را به کار خوب سوق می دهد و امری ظاهری نیست.

آیت الله « سید یوسف طباطبایی نژاد » پایه های اخلاق را غضب، شهوت، علم و عدل بیان کرد و افزود: بداخلاقی ها به بدلیل عدم کنترل غضب و شهوت ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به اصفهان بر استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

پیش از این، معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهوری از سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید در اواخر هفته آینده به استان اصفهان در قالب سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهوری خبر داد.

«علی اصغر احمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: زمان دقیق این سفر هنوز قطعی نشده است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: دیدار علما، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان، برگزیدگان و جلسه توسعه و سرمایه گذاری و شورای اداری استان اصفهان از جمله برنامه های این سفر است.

احمدی ادامه داد: برگزاری نشست خبری و پاسخ به پرسش خبرنگاران استانی همچون روال معمول، پایان بخش سفر رئیس جمهوری به اصفهان خواهد بود.

رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی و بوشهر سفر کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار