معدن کاران صاحب زمینهای ملی میشوند

سرپرست اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي، از واگذاري 200 هکتار از اراضي ملي به بخش معدن استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹ 28 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از موج، رحمان وهاب‌زاده با بيان اين مطلب اظهار کرد: امسال 148 هکتار از عرصه‌هاي ملي که قابليت انجام فعاليت هاي کشاورزي را نداشتند به معدن‌کاران استان واگذار شده است.
وي با بيان اينکه اين واگذاري‌ها تا پايان امسال همچنان ادامه خواهد داشت و به 200 هکتار افزايش خواهد يافت، تصريح کرد: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال شاهد واگذاري 52 هکتار ديگر از عرصه ملي به معدن‌کاران استان باشيم.
به گزارش روابط عمومي جهاد کشاورزي آذربايجان غربي، وهاب‌زاده از کاهش بوروکراسي اداري در اين زمينه خبر داد و افزود: در اين راستا کاهش بوروکراسي اداري از مهمترين موضوعاتي بود که مورد توجه قرار گرفته است.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي آذربايجان غربي در بخش معدن، اضافه کرد: يكي از مهمترين دغدغه هاي مقام معظم رهبري و مسوولين در كشور، بحث ايجاد اشتغال و توسعه بسترهاي اقتصادي در كشور است كه بهره گيري از پتانسيل ها و منابع غني معدني در استان در بالا بردن توان اقتصادي استان بسيار مؤثر مي باشد كه بايد با همكاري و حل چالش هاي پيش رو زمينه را براي فعاليت معدن‌کاران در استان فراهم نماييم تا شاهد رونق و شکوفايي روز افزون اقتصاد استان در بخش معدن نيز باشيم.

سرپرست اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي ادامه داد: در واگذاري زمين به معدن‌کاران قوانين موجود مورد توجه قرارگرفته و تمام اراضي ملي در قالب قوانين و چارچوب‌هاي موجود واگذار مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار