تخریب ساختمانی در تبریز و کشته و مصدوم شدن کارگران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکیآذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز (یک‌شنبه) در جریان تخریب یک ساختمان در خیابان گلباد - روبروی کوی ماندانا - جنب دبستان توحید، پنج کارگر که عضو یک خانواده بودند زیر آوار گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۵۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 27 December 2015

به گزارش تابناک تبریز،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکیآذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز (یک‌شنبه) در جریان تخریب یک ساختمان در خیابان گلباد - روبروی کوی ماندانا - جنب دبستان توحید، پنج کارگر که عضو یک خانواده بودند زیر آوار گرفتار شدند.

روزبه رجائی غفوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 9:50 صبح امروز مورد ریزش آوار به سامانه 115 گزارش شد.

وی ادامه داد: با اعزام تکنسین‌های اورژانس به محل، مرگ کارگر 60 ساله در محل تائید و چهار کارگر دیگر به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و حومه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این حادثه ساعت 9:35 صبح امروز به سامانه 125 گزارش شد و طی آن عوامل آتشنشانی ایستگاه 12 به محل اعزام و با توجه به گستردگی حادثه، درخواست نیروهای پشتیبانی از ستاد کردند.

ستاری گفت: با اعزام گروه پشتیبانی از ایستگاه مرکز نیز عملیات نجات و رها سازی مصدومان، 25 دقیقه و عملیات رها سازی جسد نیز یک ساعت به طول انجامید.

وی گفت: عدم رعایت کامل موارد ایمنی در تخریب ساختمان، علت این ریزش آوار تشخیص داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار