گرفتاری امروز دنیای اسلام انحراف از صراط مسقیم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انحراف از صراط مستقیم را گرفتاری امروز دنیای اسلام دانست و گفت: اقتدا به پیامبر رحمت(ص) مشکلات دنیای اسلام را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۱۵۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 24 December 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انحراف از صراط مستقیم را گرفتاری امروز دنیای اسلام دانست و گفت: اقتدا به پیامبر رحمت(ص) مشکلات دنیای اسلام را برطرف می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما در مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) که امروز پنجشنبه در شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار داشت: حضرت محمد(ص) محور وحدت در میان مسلمانان است و عالم هستی بدون وجود مبارک پیامبر خاتم(ص) معنا ندارد.

آیت الله علما دنباله روی از سنت و مکتب پیامبر گرامی اسلام(ص) را آرمان ملت ایران دانست و افزود: ملائکه، مومنان و عالم هستی به دنبال پیامبرآمدند و امروز ما افتخار دنباله روی از رسول گرامی اسلام(ص) را داریم.

امام جمعه کرمانشاه انحراف از صراط مستقیم را گرفتاری امروز دنیای اسلام دانست و افزود: اقتدا به پیامبر رحمت(ص) مشکلات دنیای اسلام را برطرف می‌کند و باید تلاش کنیم تا در مسیر راه و روش و سیره و سنت پیامبر(ص) حرکت نماییم.

وی تضعیف و سست نمودن پایه‌های اسلام را هدف دشمنان در دنیای امروز عنوان کرد و افزود: باید بر مراقبت از اصول و ارزش‌های اسلام بیش از پیش توجه کنیم و متوجه باشیم که با گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز پایه‌های اسلامی قدرت و عظمت خود را حفظ کرده است.

آیت الله علما با قدردانی از برگزاری چنین جشن‌ها و مراسماتی با نام پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: امنیت، وحدت و صمیمیت موجود در کشور و از جمله استان کرمانشاه مثل زدنی و در نتیجه هوشیاری و آگاهی مردم بدست آمده است.

لزوم اهتمام بیشتر به معارف قرآن کریم

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم اخوت و برادری را از محوری ترین پیام های رسول خدا برای بشریت دانست و گفت: با توجه به شرایط فعلی باید به وحدت و حفظ برادری توجه بیشتری داشته باشیم.

اسدالله رازانی قرآن کریم را نشانه تفاوت دین اسلام با سایر ادیان دانست و بیان کرد: به فرموده امام راحل (ره) بدون وجود قرآن راهی به معرفت خدا نبود و در این راستا مسلمانان باید بیش از پیش به معارف قرآن اهتمام وزند.

وی در پایان  ابراز امیدواری کرد: امیدداریم در سریع ترین زمان ممکن طرف عراقی آمادگی لازم برای امکان تردد مسافرین و بازگشایی مرز شوشمی  را اعلام کند تا ارتباطات بیشتر میان دو کشور برقرار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار