استاندارلرستان :

رسانه ها تصویر شفاف و دقیقی از فضای انتخاباتی لرستان ارائه دهند

استاندار لرستان گفت: رسانه ها باید با رصد منظم و صحیح وقایع انتخاباتی استان، تصویر شفاف و دقیقی از فضای آن به اقشار مختلف مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۱۴۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱ 22 December 2015
 به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه ها می توانند فضای لازم را برای مشارکت پرشور مردم فراهم کرده و در برگزاری یک انتخابات سالم با مجریان آن مشارکت جدی داشته باشند.
وی تاکید کرد: برگزاری صحیح انتخابات، اعتمادسازی افکار عمومی و رقابت سالم نامزدها نیازمند اجرای کامل و دقیق قانون است که رسانه ها در تحقق آن نقش اساسی دارند.
استاندار لرستان ادامه داد: رسانه ها می توانند با هوشیاری، درک عمیق و درست از شرایط کشور و استان فضایی را ایجاد کنند که آحاد مردم با حضور حداکثری و حماسی خود در راستای انتخاب آگاهانه هدایت شوند.

بازوند تصریح کرد: بدون شک دغدغه تمامی دلسوزان و دوستداران نظام و انقلاب انتخاب افرادی است که علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط قانونی، نسبت به پیشرفت کشور و استان حساس و مسئولیت پذیر باشند.
وی بیان کرد: انتظار می رود وکلای مردم لرستان در خانه ملت نیز نسبت به حل مشکل بیکاری و رونق تولید و اقتصاد، جذب اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی و معرفی دقیق و درست ظرفیت ها و توانمندی های متعدد و مختلف منطقه به تیم اجرایی استان کمک کنند.
استاندار لرستان با بیان اینکه رسانه ها تنویر افکار عمومی و شفاف سازی در همه عرصه ها در هر جامعه را به ارمغان می آورند، توضیح داد: آنها می توانند با بازتاب صحیح وظایف، جایگاه و اختیارات قانونی یک نماینده مجلس از یک سو و آگاه نمودن مردم از مسائلی چون نداشتن توقعات و انتظارات فرا قانونی از نمایندگان از سوی دیگر، موجب تقویت روند سالم سازی تبلیغات در انتخابات شوند.
بازوند اضافه کرد: رسانه ها باید تلاش کنند با پیشگیری از وقوع سو برداشت های ناشی از تعصبات قومی، مردم را در راستای انتخاب آگاهانه همراه با همدلی پس از این رویداد هدایت کنند.
به گفته وی امسال 34 هزار نفر در روند برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در لرستان فعالیت دارند که از این تعداد 22 هزار نفر در حوزه اجرایی و 12 هزار نفر در حوزه نظارتی مشغول به فعالیت هستند.
مردم استان لرستان در 11 حوزه انتخابیه دارای 9 کرسی در خانه ملت و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار