ذخیره‌سازی ماسه ونمک برای معابرنهاوند

سرپرست شهرداری نهاوند از ذخیره ۸ هزار بسته ماسه و نمک و دپو ۱۴۰۰ تن مخلوط ماسه برای یخ‌زدایی معابر این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 14 December 2015

سرپرست شهرداری نهاوند از ذخیره ۸ هزار بسته ماسه و نمک و دپو ۱۴۰۰ تن مخلوط ماسه برای یخ‌زدایی معابر این شهر خبر داد.

به گزارش مهر؛عباس حسنوندگفت: ۶ مخزن ماسه و نمک در معابر عمومی شهر نصب‌شده که این مخازن با شروع بارندگی شارژ و ماسه و نمک در آن قرار می گیرد تا شهروندان در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنند .

وی همچنین بابیان یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها در فصل سرما پاک‌سازی و برف‌روبی معابر از برف است، گفت: بسیج امکانات شهری برای روزهای برفی پیش رو در دستور کار شهرداری نهاوند قرارگرفته است.

حسنوند گفت: با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی مشکلات در سطح شهر تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده و امسال با پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت .

عباس حسنوند اظهار کرد: شهرداری نهاوند میزان تجهیزات و آمادگی نیروهای انسانی امداد و نجات و خدمات را مورد ارزیابی قرارداده است .

حسنوند از تجهیز خودروهای موردنیاز برف‌روبی خبر داد و گفت: نیرو‌های انسانی خدمات رسان در روزهای برفی و زمستان و بارندگی‌ها به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد .

وی گفت: تجهیزات خودرویی سنگین برای اجرای عملیات زمستانی آماده‌شده‌ که این خودروها شامل ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و عملیاتی خدمات شهری نظیر یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت، پنج دستگاه کامیون است که سه دستگاه از این کامیون‌ها قابلیت نصب تیغه برف‌روب دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار