امام جمعه سنندج مطرح کرد

انتظار از مردم‌کردستان در ماه‌ولادت رسول‌الله(ص)

امام جمعه سنندج به نزدیک بودن حلول ماه ربیع الاول ماه مولودی پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم مسلمان کردستان همچون سنوات گذشته این ماه مبارک را گرامی داشته و برنامه‌های ویژه ماه ربیع الاول پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شود.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 11 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته وقف به خادمان این عرصه اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون سنت حسنه وقف در جامعه اسلامی نمود داشته و برکات بسیاری را برای مسلمانان به دنبال داشته است.

وی گفت: مسلمانان با وقف اموال خویش زمینه را برای تعالی فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی فراهم می‌کنند و برای تداوم عزت جامعه اسلامی توجه به سنت حسنه وقف ضروری است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: متاسفانه در زمان رژیم پهلوی شاهد تعدی به موقوفات بودیم و موقوفات مورد کم توجهی قرار گرفته بودند و توجه به این سنت حسنه در میان مردم رو به کاهش بود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد توجه ویژه به این حوزه بودیم و هم اکنون بسیاری از موقوفات در نقاط مختلف کشور با نظارت ادارات اوقاف و خدمات بی شائبه کارکنان این دستگاه در محل خود هزینه می‌شوند.

ماموستا خدایی به نزدیک بودن حلول ماه ربیع الاول ماه مولودی پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود مردم مسلمان کردستان همچون سنوات گذشته این ماه مبارک را گرامی داشته و برنامه‌های ویژه ماه ربیع الاول پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار