آغاز اجرای طرح زمستانی راهداری استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح زمستانی راهداری این اداره کل با فعال شدن 46 گروه راهداری آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 07 December 2015
خلیل محبت خواه روز دوشنبه در بازدید از برخی محورهای مواصلاتی این استان افزود: همزمان با آغاز فصل سرما و در آستانه زمستان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با همکاری سایر نهادها و دستگاه های مرتبط طرح زمستانی خود را برای خدمات رسانی به هموطنان آغاز کرد تا در فصل زمستان با آماده باش کامل در خدمت رسانی به رانندگان و مسافران در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان آماده باشند.
او با بیان اینکه راهداران با 185 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین طرح زمستانی خود را آغاز کرده اند گفت: از ظرفیت 49 دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی نیز در فصل زمستان استفاده خواهد شد.
محبت خواه اظهار کرد: در طرح زمستانی از ظرفیت 9 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه موقت و سیار نیز استفاده شده و تلاش می شود
با استفاده از این ظرفیت و توان با کمترین حوادث شاهد بیشترین خدمات رسانی به هموطنانمان باشیم.
وی افزود: 11 انبار نمک و شن با ذخیره سازی شش هزار تن نمک نیز ایجاد شده تا با نمک پاشی به موقع و سریع تر راههای مواصلاتی استان در زمان بارش برف تردد راحت و روانی داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به وجود هشت گردنه برفگیر در استان اشاره کرد و گفت: این گردنه ها همواره در طول سال با بارش های سنگین و سختی تردد روبرو هستند.
وی در زمینه فعالیت 37 دوربین نظارت تصویری در جاده های استان با هدف کنترل سرعت و ثبت تخلفات احتمالی رانندگان بیان کرد: کارکنان
راهداری استان در کنار سایر نیروها در آمادگی کامل به سر می برند تا در طرح زمستانی که تا 15 فروردین سال آینده به دلیل اجرای طرح نوروزی ادامه خواهد داشت شبانه روزی در جاده ها مستقر شده و خدمات کیفی تری را ارائه کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، محبت خواه همچنین گفت: غیر از محور پونل - خلخال که به دلیل وجود کولاک و احتمال ریزش بهمن با صلاحدید مدیران راه و شهرسازی استان های اردبیل و گیلان بسته شده بقیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
او اظهار کرد: سختی تردد در محورهای کوهستانی به ویژه گردنه الماس است و به دلیل وضعیت جوی خاص این منطقه تردد بدون زنجیرچرخ ممکن نیست.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار