سجادی: فرماندار جریان خاص نیستم!!!

فرماندار بهشهر گفت: من فرماندار دولت جمهوری اسلامی هستم نه فرماندار جریان خاص و شرعا و قانونا موظف به برگزاری انتخاباتی سالم هستم و با هر آنچه در توان دارم تلاش خواهم کرد که هیچ حقی پایمال نشود و حتی یک رأی نادرست نیز اعمال نظر نشود.
کد خبر: ۱۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 02 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سید خالق سجادی شامگاه دوشنبه در اولین نشست خبری خود در سالن فرمانداری بهشهر گفت: خبرنگارها چشم و گوش مردم در نظارت به امورات و عملکردهای مسئولین هستند که اگر کار خود را درست و صادقانه انجام دهند خدمت بزرگی به مردم و مسئولین کردند و اگر خبرنگار خلاف این مسیر حرکت کند اعتماد مردم را از دست خواهد داد و نیز آبروی مؤمن را برده است.
وی با بیان اینکه معیار کار خبرنگاران باید منفعت مردم و نظام باشد که قطعا این منفعت براساس اصول و سیاست های قانون اساسی مشخص شده است که مقام معظم رهبری هدایت آن را برعهده دارد و مجری آن نیز دولت است، تأکیدکرد: همه موظف هستیم آسایش و آرامش مردم را فراهم سازیم و این امر جز با اجرای قانون میسر نخواهد شد و اگر هر کسی بخواهد قانون شکنی کند مطمئنا در جهت اهداف و آرمان های انقلاب، نظام و مردم گام برنداشته است.
سجادی خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه انتظار دارم به عنوان ناظر با ما برخورد کند و هر پیشنهادی برای توسعه شهر را ارائه کنند و قطعا در اتاق من همیشه به روی همه مراجعه کنندگان باز است زیرا نیت و هدف خدمت به خلق خدا و دین مبین اسلام است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.
وی افزود: شهرستان بهشهر با نام بزرگانی همچون شهید هاشمی نژاد و شهید ابوعمار مزین شده است و مرحوم آیت الله سید صابر جباری از مفاخر این شهرستان است پس باید عملکرد همه به گونه ای باشد که حیثیت و آبروی این نام ها برای همیشه ماندگار بماند تا حرمت خون شهدا و زحمات آن ها حفظ شود که این امر تنها با گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری و در نظر گرفتن منویات ایشان و در راستای اجرای قانون قدم برداشتن میسر می شود.
سجادی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر سلیقه ای عمل کردن برخی دستگاه ها و ادارات شهرستان در انتخاب به دعوت خبرنگاران و تعامل ضعیف برخی از دستگاه ها با اصحاب رسانه، گفت: قطعا در شورای اداری این موضوع را مطرح خواهم کرد زیرا اتفاقا باید سعی شود که با خبرنگاران و افرادی که همسو و همفکر با ما نیستند مراوده و تعامل بیشتری داشته باشیم تا از انتقادات و نظرات آنها آگاه شویم و در جهت سازندگی و توسعه شهرستان از آن ها استفاده کنیم.
فرماندار بهشهر درباره برگزاری انتخابات گفت: مصلحت مردم و کشور در این است که با وحدت و همدلی و استفاده از تدبیر محیطی آرام و بدون تنش مهیا کنیم تا انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شود و قطعا هر کسی خلاف آن انجام دهد و فضا را ملتهب کند به مردم و نظام خیانت کرده است.
وی تأکید کرد: قطعا هر فردی گرایش به یک فکر و جریان سیاسی خاص دارد و من نیز طبیعتا افکار سیاسی خود را دارم البته بعضی از افراد تندرو هستند و برخی آرامتر در سیاست پیش می روند اما آنچه که در این میان حائز اهمیت می باشد رعایت عدالت است.
این مسئول خاطرنشان کرد: من فرماندار دولت جمهوری اسلامی هستم نه فرماندار جریان خاص و شرعا و قانونا موظف به برگزاری انتخاباتی سالم هستم و با هر آنچه در توان دارم تلاش خواهم کرد که هیچ حقی پایمال نشود و حتی یک رأی نادرست نیز اعمال نظر نشود.
سجادی گفت: فضای جامعه در دوران انتخابات نباید ملتهب شود و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور؛ دست یاری به سوی همه طیف ها دراز می کنیم.
وی با بیان اینکه در راستای اشتغال‌زایی و جذب سرمایه گذار در شهرستان باید خیلی تلاش شود، افزود: باید سعی کنیم تا امنیت را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم زیرا با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه سرمایه گذاری مانند جنگیدن در جبهه های جنگ است.
فرماندار بهشهر گفت: انبوهی از طرح های نیمه کاره مانند بیمارستان امام، دو بانده کردن جاده بهشهر به زاغمرز، بهره برداری از سد گلورد، آسفالت جاده های هزارجریب و احداث پل بر روی سد گلورد، پالایشگاه و تلکابین در شهرستان وجود دارد که اولویت اول ما رسیدگی و انجام این پروژه ها است.
وی افزود: با ادارات مربوطه به هر یک از پروژه های نیمه کاره مطرح کردم که طرح و برنامه خود را ارائه دهند تا مشکلات و موانع مشخص شود تا بهره گیری از همه پتانسیل های موجود در شهرستان و استان مشکلات را مرتفع سازیم.
ساجدی در پایان تصریح کرد: مردم به دنبال اجرای عدالت اجتماعی هستند و در این راستا باید با آن ها صادق باشیم و راستگویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا دروغ گفتن بزرگ ترین خیانت به مردم است.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار