صبح امروز صورت گرفت؛

نظافت عمومی شهر گلپایگان در روز شهر پاك

تابناک: شهرداری گلپایگان به همراه سه اكیپ خدمات شهری، فضای سبز و عمران نسبت به جمع آوری زباله های سطح شهر و انجام نظافت عمومی در روز شهر پاك با حضور مسئولین و مردم اقدام كرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ 13 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حسین فراست صبح امروز در حاشیه آیین روز شهر پاك كه طی دو سال گذشته از سوی شهرداری گلپایگان در راستای نظافت عمومی شهر با حضور مردم، مسئولین و انجمن زیست محیطی در آخرین جمعه سال برگزار می شود، با بیان اینكه نظافت سرلوحه همه امور باید قرار گیرد، اظهار داشت: نظافت جزو اموری است كه در اسلام تأكید شده و ما هم كه مسلمان هستیم و از دستورات دین پیروی می كنیم جدای از وظیفه دینی باید نظافت را در زندگی رعایت كنیم كه در غیر این صورت تعادل بستر زندگی به دلیل عدم رعایت مسایل زیست محیطی برهم می ریزد.

وی با بیان اینكه امروز با گردهمایی و همسو شدن با مردم و كارگران زحمت كش شهرداری نسبت به جمع آوری زباله هایی اقدام می كنیم كه وجود آنها در محیط زیست یك خطر و هشدار برای زندگی است، افزود: كار ما حاوی این پیام است كه محیط زندگی ما نیاز به تمیزی، نظافت و نگهداری دارد.

فرماندار گلپایگان خطاب به كارگران زحمتكش شهرداری گفت: شما پیك سلامتی هستید و اگر یك روز كوتاهی در امر شما صورت گیرد جامعه غیرقابل سكونت خواهد شد و راحتی و آسایش شهروندان به واسطه زحمات و تلاش های شما كارگران زحمتكش است كه من به نوبه خود از این تلاش و زحمات بی دریغ شما كه از طلوع صبح شروع و تا آخرین ساعات شب ادامه دارد، سپاسگزاری می كنم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم فرهنگ نظافت و خوب زیستن و شهروند خوب بودن را همه آحاد جامعه داشته باشند.

در ادامه بهرام قاضی زاهدی مدیر امور خدمات شهری شهرداری گلپایگان با بیان اینكه از مردم خیراندیش و با فرهنگ گلپایگان انتظار داریم در امور شهر، شهرداری را یاری و همراهی كنند، افزود: برخی شهروندان رعایت زمان بیرون گذاشتن زباله را نمی كنند و این امر سبب افزایش سگ های ولگرد در سطح شهر و بروز ناهنجاری هایی شده است.

مدیر امور خدمات شهری شهرداری گلپایگان با اشاره به اینكه هم اكنون در ایام پایانی سال كارگران خدماتی شهرداری به صورت ۲۴ ساعته در امور نظافت شهری دخیل هستند، تصریح كرد: از شهروندان تقاضامندیم نسبت به همكاری با این كارگران در امر نظافت شهری كوشش كنند.

وی در پایان یادآور شد: امروز با همكاری سه اكیپ خدمات شهری، فضای سبز و عمران با ۱۵۰ نفر از پرسنل و ۴۷ دستگاه خودروی سبك و سنگین نسبت به جمع آوری زباله های سطح شهر اقدام خواهد شد و شهرداری گلپایگان در استقبال از سال نو با اقداماتی از جمله نصب حدود ۲۰۰ گلدان بر روی پل قاضی زاهد، آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار