اقدام شگفت انگیز اخیر یاهو برای تداوم درآمدهای تبلیغاتی!

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که اخیرا در استفاده از ایمیل یاهو با مشکلاتی مواجه شده اید شاید دلیل اصلی این مشکلات ناشی از اقدام اخیر شرکت یاهو برای جلوگیری از دست رسی کاربرانی که از نرم افزارهای ad-blocker استفاده میکنند، به سرویس ایمیل این شرکت، باشد.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 23 November 2015
اقدام شگفت انگیز اخیر یاهو برای تداوم درآمدهای تبلیغاتی!
اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که اخیرا در استفاده از ایمیل یاهو با مشکلاتی مواجه شده اید شاید دلیل اصلی این مشکلات ناشی از اقدام اخیر شرکت یاهو برای جلوگیری از دست رسی کاربرانی که از نرم افزارهای ad-blocker استفاده میکنند، به سرویس ایمیل این شرکت، باشد.

به گزارش «تابناک» کاربران ایمیل یاهو که بر روی سیستم یا مرورگر خود از نرم افزارهای Ad-Blocker – نرم افزارهایی برای جلوگیری از نمایش تبلیغات – استفاده میکنند اخیرا با مشکلات جدیدی روبرو شده اند. شرکت یاهو از دسترسی این کاربران به سرویس ایمیل جلوگیری میکند.

در اوایل ماه جاری میلادی شرکت یاهو به شکل چراغ خاموش اقدام به آزمایش این سیستم جدید خود کرده است که به نظر میرسد بیش از هر چیز ناشی از دیدگاه این شرکت به موضوع تبلیغات و درآمد حاصل از آن است:

اقدام شگفت انگیز اخیر یاهو برای تداوم درآمدهای تبلیغاتی!

بر اساس گزارش «فایننشیال تایمز» شرکت یاهو با سیستم جدید از ورود کاربران به صفحه ایمیل خود در صورتی که از ابزارها یا نرم افزارهای Ad-Blocker استفاده کرده باشند جلوگیری میکند. به این ترتیب که وقتی کاربران در این شرایط به صفحه ایمیل خود مراجعه میکنند، پیامی به آنها نمایش داده میشود که درخواست غیر فعال کردن Ad-Blocker برای ادامه کار را میکند. گفته شده که این مشکل از حدود یک هفته پیش به شکلی عمومی بروز کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار