نوسازی دو خوابگاه دانشجویی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ما تابستان امسال با هزینه 6 میلیارد ریال دو خوابگاه دانشجویی پسران را در دانشگاه محقق اردبیلی نوسازی کردیم.
کد خبر: ۱۳۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 21 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گودرز صادقی عصر امروز در جلسه شورای دانشگاه محقق اردبیلی که با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، با اشاره به بازدیدهای معاون وزیر از بخش‌های مختلف دانشجویی دانشگاه، منطق و رفتار دانشجویان را مثال‌زدنی دانست و اظهار کرد: فضای همدلی، همزبانی و پشتیبانی میان دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه کاملاً مشهود است.

وی دانشگاه محقق اردبیلی را همراه با نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: در این دانشگاه اساتید، کارکنان و دانشجویان دارای شأن و منزلت خاص خود هستند و مسئولان نیز از حقوق آنها دفاع می‌کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: 50 نفر از دانشجویان دکترا نیز به صورت کارمند فعالیت دارند که هیچ مشکل و معضلی نیز در این زمینه به وجود نیامده است.

صادقی افزود: در تابستان اخیر با تخصیص اعتبار شش میلیارد ریال دو خوابگاه دانشجویی پسران به صورت کامل نوسازی شده است.

وی خواستار قرار گرفتن بورس مربیان در اختیار هیئت ممیزه دانشگاه شد و بیان کرد: طرح مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان نیز به صورت پایلوت در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

صادقی احترام به روحانیت را احترام به اسلام و دیانت دانست و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید نیز مدافع حق و حقوق دانشگاه‌هاست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار