همایش فیلمسازان تفتی برگزار شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام موسی الکاظم (ع) برای دومین بار با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت همایش فیلم سازان تفتی در راستای حمایت از فیلمسازان تفتی در مجتمع فرهنگی هنری سینما دیدار تفت با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 21 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سرپرست این اداره با اعلام این خبر گفت: این مراسم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام موسی الکاظم (ع) و در راستای حمایت از فیلمسازان تفتی با حضور فرماندار تفت و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی  برگزار شد.

ذاکری در ادامه گفت: شهرستان تفت با برخورداری از هنرمندان فعال و خلاق در عرصه فیلم سازی، در این رابطه حرف های زیادی برای گفتن دارد لذا تلاش داریم از طریق برگزاری این همایش، راه را برای توسعه هنر سینمای شهرستان تفت هموار کنیم.
وی افزود: در این همایش که از ساعت ٣٠/١٨ در محل سینما دیدار تفت برگزار شد پنج فیلم پاکنه به کارگردانی سجاد شاهدی باغ خندان،  تجسم به کارگردانی محمد علی مؤمنی زاده، وهم به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی، ماهی قرمز به کارگردانی مجید رضا دهقانی تفتی، خداقوت مادر به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی به نمایش گذاشته شد و با استقبال گسترده علاقمندان به هنر فیلمسازی همراه شد و در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود به فیلمسازان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار