ارسال پرونده دو مجموعه ورزشی به قوه قضائیه

رییس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران گفت: شکایت مالکان از معارضان مجموعه های ورزشی شمیران نو و ارامنه رافعی در این منطقه به قوه قضاییه ارسال شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 20 November 2015
علی ایلکا افزود: مجموعه ورزشی شمیران نو دارای بیش از 16هزار متر مربع مساحت است که حدود شش هزار متر از این ملک شامل یک سالن چند منظوره قدیمی، سالن بدنسازی، سالن ژیمناستیک و ساختمان اداری آن متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شمیران نو در حال حاضر به صورت هیات امنایی اداره می شود گفت: پرونده چهار معارض این مجموعه ورزشی برای بررسی و پیگیری بیشتر به دادگاه ارجاع شده است.

ایلکا ادامه داد: طبق ماده88، املاک متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از اول تیرماه سال جاری به بخش خصوصی اجاره داده شده اند.

رییس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب از سوی وزارت ورزش و جوانان، 10هزار مترمربع دیگر این مجموعه را از طریق قیمت گذاری کارشناسی کرده و خریداری کنیم.

وی همچنین در خصوص مجموعه ورزشی ارامنه رافعی نیز گفت: مجموعه ارامنه رافعی با چهار هزار متر مربع مساحت، دارای یک زمین چمن و یک سالن چند منظوره است که ازسالیان گذشته به صورت هیات امنایی انجام می شود.

وی گفت: به تازگی شخصی سند مالکیت تمام این مجموعه را به دادگاه ارائه کرده و اعضای هیات امنا با گرفتن وکیل به دنبال بررسی این پرونده هستند.
 
* 22مجموعه ورزشی شمال شرق تهران به بخش اجاره داده شد

رییس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران افزود: در راستای اجرای ماده 88 مبنی بر واگذاری باشگاهها به بخش خصوصی، 22 مجموعه ورزشی این اداره از طریق مزایده عمومی اجاره داده شد.

وی با بیان اینکه مدیریت امکان ورزشی به مردم واگذار می شود گفت: با اجرای این طرح یک میلیارد و800میلیون تومان در آمد به خزانه دولت واریز می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار