معاون استاندار خبر داد:

760 میلیارد تومان درآمد گیلان در سال 93

امیدواریم تحقق درآمدهای گیلان تا پایان سال به صد درصد برسد. معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان کمک به دولت در تحقق پیش‌بینی بودجه را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: اگر مازاد درآمد داشته باشیم در استان هزینه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدحسین اصغریان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق درآمدهای مالیاتی در گیلان اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف باید در تحقق درآمدهای استان تلاش کنند. وی به تعهد 760 میلیارد تومانی درآمد گیلان در سال 93 اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 93 درصد از درآمدهای استان به خزانه دولت واریز شده است.

اصغریان با بیان اینکه درآمدهای گیلان با سازوکار قانونی برای اجرای طرح‌های عمرانی به استان تعلق می‌گیرد، گفت: امیدواریم تحقق درآمدهای گیلان تا پایان سال به صد درصد برسد. معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان کمک به دولت در تحقق پیش‌بینی بودجه را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: اگر مازاد درآمد داشته باشیم در استان هزینه می‌شود.

وی در ادامه از تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه در شهرستان‌های گیلان خبر داد و تصریح کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی تاسیس شرکت‌های مذکور در شهرستان‌ها است. اصغریان با اشاره به اینکه حرکت خوبی در تاسیس شرکت‌های تعاونی توسعه در شهرستان‌ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حمایت فرمانداران در سریع‌تر راه‌اندازی شرکت‌های مذکور تأثیرگذار است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان تاسیس شرکت‌های تعاونی توسعه در شهرستان‌ها در اختصاص تسهیلات مناطق روستایی مهم دانست و یادآور شد: سال 94 تسهیلات کم بهره با سود پایین‌تر از 13 درصد از طریق معاون روستایی مناطق محروم رئیس جمهور برای تمام روستاهای کشور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای مناطق روستایی محروم در راستای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و فعالیت اقتصادی در روستاها است، اظهار کرد: موضوع مذکور مقدمه‌ای برای آغاز تاسیس شرکت‌های تعاونی توسعه از طریق دفتر روستایی استانداری و معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار