صادق خرازی: حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور کاندیدا معرفی می‌کند

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان انیکه حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور کاندیدا می‌دهد، گفت: معرفی نیروهای جوان به بازار سیاست یکی از اهداف اساسی این حزب است.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 18 November 2015
 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدصادق خرازی ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی با اشاره به آغاز فعالیت این حزب از یک سال و نیم گذشته، اظهار داشت: با عنوان موج دوم اصلاحات فعالیت خود را آغاز کردیم که تاکنون در 28 استان فعالیت خود را به صورت منظم آغاز کرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 600 نفر در حزب ثبت نام کرده‌اند که 700 نفر آنها در تهران هستند. اضافه کرد: در تمام استان‌های دارای شاخه انتخابات ستاد استانی حزب برگزار شده و یا در حال برگزاری است.
 
وی افزود: مهمترین پرسشی که در ذهن هر کنشگر سیاسی رخ می‌دهد این است که حزب ندا با چه هدف، آرمان و چرا تشکیل شد که باید گفت این حزب برخواسته از متن سیاسی جوانان ایران بوده و این حزب تماماً به دست جوانان می‌چرخد.
 
خرازی ادامه داد: هدف ما این است که این حزب بتواند در صحنه سیاسی کشور، به عنوان یک حزب اصلاحی و اصلاحاتی نبض تحولات را در دست داشته باشد و به دغدغه‌ها و اهداف کنشگران اصلاحات جامه عمل بپوشاند.
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه در طول هشت سال دو دولت گذشته کشور از نظر سیاسی بهم ریخته بود، اظهار داشت: حزب ندا در بازگشت جوانان به صحنه سیاسی پیشقدم بود و دیوارها را بهم ریخت و این در حالیست که ما به هر حزبی که می‌خواهد تشکیلاتی و هدفمند در چارچوب قانون کار کند خوش‌آمد می‌گویم چرا که به کارکردهای احزاب وافق و معتقدیم.
 
وی گفت: در عین حال باید نگاهمان به احزاب نگاه صرف سیاسی و تشکیلاتی باشد و به همین دلیل حزب ندا در سراسر کشور کاندیدا خواهد داشت و نیروهای خود را به بازار سیاست معرفی خواهد کرد.
 
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از متقضیات جامعه ما برخورداری از نیروهای لایق و تربیت شده و توانمند است، که حزب ما نیز همین اهداف را دنبال می‌کند.
 
وی با بیان اینکه احزاب اردوگاه و پرورش‌گاه نیروهای نخبه است، افزود: در قامت حزب است که ما می‌توانیم جریانات را در کشور مدیریت کرده و یا رقم بزنیم.
 
خرازی اضافه کرد: ایران یکی از معدود کشورهایی است که دیرباز از رویه "دولت و ملتی" برخوردار بوده است و این ریشه در تفکرات و اندیشه‌های نیاکان ما دارد که امید است روزی بتوانیم با کار جدی زمینه حضور جوانان را رقم بزنیم.
 
وی ادامه داد: اصلاح‌طلبی فرزند امام خمینی است و منافاتی با قانون اساسی ندارد همانا که نبی مکرم اسلام نیز اصلاحات را پایه‌گذاری کرده است و از همین رو اصلاحات را دارای مانور و قدرت می‌بینیم چرا که به قانون اساسی که یکی از قانون‌های مترقی دنیاست اعتقاد داریم.
 
خزاری با بیان اینکه امید داریم که این ادبیات سیاسی را از حزب ندای ایرانیان به عنوان یک شعار به سراسر کشور مخابره کنیم، تصریح کرد: مردم همواره باید مهم و دارای نقش‌آفرینی باشند نه اینکه در آستانه انتخابات صدا و سیما با پخش سرودهای ملی و سایر برنامه‌های متفاوت طوری رفتار کند که مردم فکر کنند به آنها بی‌احترامی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار