اظهارات شهردار برازجان پس از رد استعفا

عضو شورای شهر برازجان: در ارتباط با اتفاقات اخیر، هدف شورا استیضاح نبوده و صرفاً برای اصلاح بعضی از امور بوده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰ 12 March 2015
تابناک بوشهر: ماشاالله احمدی در جمع کارکنان شهرداری برازجان، مقطع کنونی را یکی از بهترین دوران‌های خدمت شهرداری برشمرد و اظهار داشت: شورا و شهرداری با اتحاد و همدلی در چارچوب قوانین تعریف شده برای هر یک از نهادها، کارها را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به سئوال اعضای شورا از شهردار افزود: موارد اخیر شاید یک امتحان الهی برای شناسایی ظرفیت‌های ما بوده و کاملا برطرف شده است.

این مسئول ادامه داد: از تمام اعضای شورای شهر که با رای‌گیری، استعفای بنده را نپذیرفته و مجدداً دعوت به‌کار کردند و همچنین از لطف و محبت‌های مجموعه کارکنان شهرداری و بسیاری از شهروندان گرامی که از طریق تماس تلفنی و فضای مجازی از بنده حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و البته این مهم نشانگر قدرشناسی این عزیزان است.

احمدی در زمینه کارهای اجرایی، عمرانی، اداری و مالی، اجتماعی و فرهنگی خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه‌ها انجام شده که نشان دهنده ارتقاء سطح کیفی خدمات شهرداری است.

وی ادامه داد: با همت و کار بیشتر و با حمایت و نظارت شورا، البته در چارچوب قانون، فعالیت‌هایمان را در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان عزیز ادامه خواهیم داد.

شهردار برازجان تسریع در کارها و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های شهرداری دانست و گفت: انتظار داریم که ان‌شاالله نگاه شورا به شهرداری نیز منصفانه‌تر باشد.

 مرتضی نیکجو عضو شورای اسلامی شهر برازجان نیز اظهار داشت: در ارتباط با اتفاقات اخیر، هدف شورا استیضاح نبوده و صرفاً برای اصلاح بعضی از امور بوده است.

وی ادامه داد: اینجانب و همه اعضای شورا از عملکرد مهندس احمدی شهردار برازجان راضی هستیم و از خدمات وی و مجموعه کارکنان شهرداری در راستای ارتقاء سطح خدمات شهرداری به مردم تشکر می‌کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار