بازنگری درطرح‎ های هادی 310روستا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از اجرای بازنگری طرح‎ هادی روستایی در بیش از 310 روستای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 17 November 2015

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از اجرای بازنگری طرح هادی روستایی در بیش از 310 روستای استان خبر داد.

به گزارش فارس حسن ظفری با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی اظهار کرد: این طرح برای یکهزار و 41 روستای استان، تهیه و تصویب شده است.

وی از اجرای بازنگری طرحهای هادی روستایی در بیش از 310 روستای استان خبر داد و گفت: به دنبال تهیه این طرح یکی از پروژههای هادی روستایی تحت عنوان «بهسازی و ساماندهی فضای کالبدی روستا» مدتها پیش در برنامه ما قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: تاکنون در فاز یک 484 روستا، عملیات بهسازی و ساماندهی کالبدی فضایی آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 13 نقطه از نقاط روستایی به لحاظ شرایط جمعیتی و کالبدی تبدیل به شهر شده‌اند و در 298 روستا عملیات فاز یک بهسازی و ساماندهی کالبدی به اتمام رسیده است.

ظفری با بیان اینکه در فاز یک 173 روستا، اجرای طرح هادی نیمهتمام بوده که تکمیل آن در دستور کار قرار دارد، در خصوص برنامه امسال بنیاد مسکن اظهار کرد: امسال تا هفته دولت بالغ بر 51 پروژه عمرانی با بیش از 21 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: با تلاش مجدانه مجموعه بنیاد مسکن در سطح شهرستانها، امیدواریم در تعداد قابل ملاحظهای از روستاها فرآیند عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی آماده شده و در دهه فجر افتتاح شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار