اتاق فکر بانوان در پارس‌آباد تشکیل شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تشکیل اتاق فکر بانوان در شهرستان امری لازم و ضروری بوده تا با تشکیل این اتاق فکر بتوان مسائل و مشکلات این قشر را طرح و بررسی و راهکارهای رفع آنها را ارائه داد.
کد خبر: ۱۳۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 16 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در نشست اعضای کمیسیون امور بانوان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: این کمیسیون و تصمیمات گرفته شده در آن در راستای توسعه و تعالی بانوان نقش موثری در شناسانیدن توانمندی‌ها و قابلیت‌های زنان داشته و باید تلاش و جدیت بر این باشد تا بیش از گذشته فعال شود.

وی تصریح کرد: نقش زنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و رفع آسیب‌های اجتماعی بسیار بالا و مهم بوده و در صورت بها دادن به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این قشر عظیم در جامعه می‌توان شاهد مرتفع شدن بسیار از مسائل شد.

احمدی بیان کرد: کمیسیون امور بانوان به عنوان هماهنگ کننده، سازمان دهنده و نیروی محرک حرکت بانوان بوده و تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی موظف به همکاری با این کمیسیون هستند تا از این طریق بتوانیم جامعه را در مسیر توسعه هر چه بیشتر قرار دهیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به توان فکری، اقتصادی و تربیتی زنان گفت: تشکیل اتاق فکر بانوان در شهرستان امری لازم و ضروری بوده تا با تشکیل این اتاق فکر بتوان مسائل و مشکلات این قشر را طرح و بررسی و راهکارهای رفع آنها را ارائه داد.

وی از اختصاص اعتبار کافی برای طرح‌های دانش بنیان در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: هیچ محدودیتی در جذب اعتبار وجود ندارد و باید دستگاه‌های مختلف اجرایی در شهرستان تلاش کنند تا در این زمینه تمامی اعتبارات حوزه خود را جذب و تخصیص دهند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: با توجه به این امر وظیفه اعضای کمیسیون بانوان بسیار سنگین بوده و باید تلاش کنند تا فعالیت بانوان شهرستان در زمینه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و نیز رفع آسیب‌های اجتماعی و مجازی افزایش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار