معاون استاندار اردبیل:

دولت یک هزار و 455پروژه راکد را در استان اردبیل فعال کرد

علی آذرنژاد در نشست مشترک فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اردبیل با بیان این سخن افزود: این پروژه های راکد با تبادل موافقت نامه فعال شده و هم اکنون به طور جدی در حال اجرا می باشند.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 15 November 2015

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : دولت تدبیر و امید یک هزار و 455 پروژه عمرانی راکد به ارث رسیده از دولت گذشته را در این استان فعال کرده است.

به گزارش تابناک اردبیل، علی آذرنژاد در نشست مشترک فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اردبیل با بیان سخن بالا افزود: این پروژه های راکد با تبادل موافقت نامه فعال شده و هم اکنون به طور جدی در حال اجرا می باشند.

وی بیان کرد: توجه دولت بویژه پس از سفر رییس جمهوری به استان اردبیل بیشتر شده و هم اکنون در بخش کشاورزی ، صنعت و عمران پروژه های بزرگ و کوچک در حال اجرا می باشد.

آذرنژاد بیان کرد: عمده توجه دولت در این دو سال به صورت ویژه به بخش کشاورزی و آب استان بوده و با سرمایه گذاری کلان در آنها اتفاق هایی بزرگی در حال وقوع است، اراضی پایاب سدها در حال گسترش بوده و اراضی بزرگ دیم در نوبت آبی شدن هستند ، شیوه های تامین آب زراعی و آبیاری در حال تغییر و نوین شدن بوده و با هزینه اعتبارهای در نظر گرفته شده کشاورزی استان اردبیل در دو سه سال آتی دگرگون خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در زمینه زمین خواری و حفظ ذخایر آب در استان نیز گفت : با عملیات ضربتی دهها هکتار از اراضی ملی از اشغال زمین خواران خارج شده و با حفر چاه های غیر مجاز نیر برخورد شده است .

معاون استاندار اردبیل همچنین به وقوع یک اتفاق بزرگ در حوزه گازرسانی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت : 99 پروزه گازرسانی امسال در استان افتتاح شد و 205 پروژه دیگر گازرسانی نیز در استان شروع و در حال انجام است.

آذرنژاد به فعالیت ها در حوزه شهری و روستایی اشاره کرد و گفت : باید موضوع هزینه های شهرداری و دهیاری ها برای رعایت نسبت 60 درصد عمرانی در برابر 40 درصد هزینه جاری مورد نظارت اداره کل های امور شهری و امور روستایی قرار گیرد تا انحرافی از آن صورت نگیرد .

وی همچنین به تلاش دولت برای تامین ماشین آلات خدماتی روستاها اشاره کرد و افزود: 63 دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین در اختیار دهیاری ها برای ارایه خدمات عمومی در روستاها قرار گرفته است.

وی از مدیران و فرمانداران خواست تا خدمات دولت را صادقانه به مردم اطلاع رسانی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار